וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברן זכתה בפרויקטים בהיקף של 60 מיליון שקל

נתן שבע

22.10.2006 / 17:20

הפרויקטים דורשים עבודות הנדסיות בתחומי התעשייה התהליכית ובתחום הגז הטבעי בישראל

חברת ההנדסה ברן, שבשליטת היו"ר מאיר דור, זכתה בפרויקטים בתחום ההנדסה בישראל בהיקף של מעל 60 מיליון שקל. החברה הודיעה היום על קבלת מספר הודעות זכייה בפרויקטים בימים האחרונים מלקוחות שונים, לביצוע עבודות הנדסיות בתחומי התעשייה התהליכית ובתחום הגז הטבעי בישראל.

העבודות אשר יבוצעו על ידי שתי חברות בנות, כוללות בין היתר, שירותים הנדסיים של תכנון, ניהול וביצוע, ומותנים בחתימת הלקוחות על הסכמי ההזמנה, הצפויים להיחתם בזמן הקרוב. כל הפרויקטים - גם אלה שאינם קשורים זה לזה - צפויים להתחיל במקביל בתוך מספר שבועות וצפויים להסתיים ברובם עד סוף שנת 2007.

החברה דיווחה בשבוע שעבר, כי היא עשויה לרשום רווח הון של 25 מיליון דולר בעקבות מכירת החברה המוחזקת IPH . IPH שבה מחזיקה ברן בכ-12.5% עוסקת בהפעלת מכרה ומפעל לעיבוד פרוכרום, תוסף חשוב בייצור מתכות ליד סנט-פטרבורג. IPH תמוזג לתוך חברת Oriel, שנסחרת בבורסת ה-AIM בלונדון ובבורסה בטורונטו, ועוסקת בכריית כרום וניקל בקזחסטאן.

ברן כבר הסיפקה לטפס מתחילת השנה ב-48% לשווי של 550 מיליון שקל. הזינוק במניה מיוחס לשורה של פרויקטים בהם זכתה החברה בתחום התקשורת בארה"ב ובאירופה אך גם בתחומי ההנדסה. הזינוק בה גם בעקבות התוכנית אותה הציבה החברה בתחילת השנה לרווח תפעולי של 100 מיליון שקל ב-2006.

ברן הרוויחה 20 מיליון שקל על הכנסות של 621 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2006, בהשוואה לרווח של 3 מיליון שקל עם הכנסות של 482 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully