וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר פרץ יעמוד בראש שתי ועדות שרים לנושאים חברתיים

רותי סיני

22.10.2006 / 19:14

הוועדות שיוקמו ידונו ביישום הסדרי פנסיה לכל אזרח ובהקדמת יישומו של חוק חברות כוח האדם



הממשלה אישרה היום (ראשון) הקמתן של שתי ועדות שרים שידונו בנושאים חברתיים - יישום הסדרי פנסיה לכל אזרח והקדמת יישומו של חוק חברות כוח אדם. בראשות שתי הוועדות יעמוד שר הביטחון עמיר פרץ. על פי ההסכמים הקואליציוניים, נושאים אלו היו אמורים לעלות לדיון בוועדות מקצועיות אך ראש הממשלה אהוד אולמרט ושר הביטחון פרץ החליטו להעביר אותם לוועדות שרים כדי להדגיש את מחויבותם לנושאים אלה, מסרו דובריהם.



הוועדה לנושאי הפנסיה תבחן את ההשפעות של כל ההסדרים הפנסיוניים הנהוגים כיום במשק, לרבות חסכונות, קרנות וקצבאות זקנה, ותציע תוכנית ליישום חוק פנסיה חובה לכל אזרח. הוועדה תסתייע במומחים ממשרדי הממשלה ומחוצה להם ותגיש המלצות למליאת הממשלה. בשנים האחרונות הוגשו כמה דו"חות והמלצות והצעות חוק להחלת פנסיה חובה, אך הם נגנזו.



הוועדה לבחינת חוק חברות כוח אדם, תנסה להקדים את החלת חלק מהחוק שעדיין אינו מיושם. מדובר בחלק הקובע שעובד חברת כוח אדם ייקלט כעובד מן המניין במקום עבודתו כעבור תשעה חודשי עבודה. החלת חלק זה של החוק, שאותו יזם פרץ כיו"ר ההסתדרות, מוקפא מדי שנה מזה חמש שנים. על פי חוק ההסדרים אמור חלק זה של החוק להיכנס לתוקף בינואר 2008.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully