וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקוש לבעלי נסיון אינטרנטי בתעשיית הפרסום בארה"ב

סוכנויות הידיעות

23.10.2006 / 9:18

שכרם עלה בעשרות אחוזים. שוק הפרסום המקוון והסלולרי צפוי להגיע עד 2010 למחזור מכירות של 44 מיליארד דולר

הביקוש הגובר לפרסום מקוון הזניק את הדרישה של חברות פרסום למקצוענים בעלי ידע וניסיון אינטרנטיים. עם הביקוש מגיע גם הכסף - המשכורות של מומחים לפרסום אינטרנטי בקרב חברות הפרסום הגדולות זינקו כדי 60% בשנה האחרונה, לפי נתוני סקר של Talent Zoo.

בכירים בחברות פרסום מובילות אמרו ל"וול סטריט ג'ורנל" כי מדובר במלחמה על הכשרונות המובילים. סמנכ"לית המכירות של יאהו, אחת מחברות הפרסום המקוון הגדולות בעולם, הזהירה לאחרונה כי המחסור באנשי מקצועי בתחום עלול להאט את הצמיחה בשוק. הכישורים הנדרשים בתחום הפרסום המסורתי ובתחום הפרסום הדיגיטלי הם שונים ביותר, אמרה הסמנכ"לית, ונדה מיליארד. אנשי קריאייטיב בתחום הפרסום צריכים להתמחות ביצירת מודעות באנרים, קידום מכירות באי מייל וסרטוני וידיאו שמתאימים לאינטרנט, לא לטלוויזיה.

אחת הבעיות העיקריות של סוכנויות הפרסום המסורתיות היא התחרות מצד ענקיות האינטרנט גוגל, MSN ויאהו, אשר המומחיות הטכנולוגית שבידיהן מאפשרת להן להקדים את הפרסומאים באינטרנט, ולמשוך לשורותיהן אנשי מקצוע. כך למשל איבדה חברת השיווק הדיגיטלי ספיישל אופס מדיה 70 עובדים לטובת חברת המדיה המקוונת CNET ומתחרות נוספות.

שכרו של מנהל קריאייטיב בתחום הדיגיטלי זינק בשנה האחרונה ב-61% ל-185 אלף דולר, בממוצע, לעומת שכר של 170 אלף דולר למנהל קריאייטיב שאיננו בתחום הדיגיטלי, לפי הסקר של טאלנט זו, שנערך בקרב 2,000 מנהלי גיוסים ומשאבי אנוש.

שוק הפרסום המקוון והסלולרי צפוי להגיע עד 2010 למחזור מכירות של 44 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully