וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: עליות במדדים על רקע תחזיות אופטימיות לפרסום רווחי חברות ה"בלו צ'יפ"; טוקיו עלתה ב-0.8%

טלי גולדשטיין

23.10.2006 / 9:20

צ'יינה מובייל עלתה ב-0.6% לאחר שרשמה עלייה של 23% ברווחי הרבעון ה-3



מגמה חיובית נרשמה במדדי הבורסות לאחר סגירת יום המסחר, על רקע תחזיות אופטימיות לפרסום רווחי חברות ה"בלו צ'יפ" (המניות של החברות הגדולות ובעלות הערך הגבוה ביותר) בהמשך השבוע, כגון טויוטה ויונדאי. בבורסות אינדונזיה, פקיסטן, מלזיה, תאילנד וניו זילנד - לא התנהל מסחר. מדד ניקיי עלה ב-0.8%; הונג קונג עלתה ב-0.07%; סיאול רשמה עלייה קלה של 0.05%.



מחיר החוזים על הנפט למסירה בדצמבר רושמים ירידה של 0.05 סנט ל-59.28 דולר לחבית בניו יורק. מגזר האנרגיה ירד בהתאם. חברת הנפט ניפון אויל ירדה ב-0.35%; אינפקס הולדינגס, חברת הנפט הגדולה ביפאן, רשמה ירידה של 0.5%; פטרוצ'יינה, יצרנית הנפט הגדולה בסין, ירדה ב-0.9%.



צ'יינה מובייל, מפעילת הסלולר הגדולה בעולם לפי מספר המשתמשים, עלתה ב-0.6%. החברה רשמה עלייה של 23% ל-15.9 מיליארד יואן (2 מיליארד דולר) ברבעון השלישי. זאת, על רקע הוזלת התעריפים לשם משיכת לקוחות. בתי ההשקעות סיטיגרופ ומריל לינץ' העלו את יעד מחיר המניה במהלך 12 החודשים הקרובים ל-72 דולר הונג קונגי מ-65 דולר הונג קונגי.



טויוטה, יצרנית המכוניות השנייה בגודלה בעולם, עלתה ב-1%. החברה תפרסם את רווחי מחצית השנה בתחילת נובמבר וצפויה לרשום עלייה ברווח ל-2.1 טריליון ין (17.8 מיליארד דולר) עד לסוף השנה הכספית שלה במארס 2007. בשנה שעברה רשמה טויוטה רווח של 1.88 טריליון ין.



יונדאי מוטור, יצרנית המכוניות הגדולה בדרום קוריאה, עלתה ב-1.7%. הערכות אנליסטים הן לעלייה ברווח התפעולי ברבעון השלישי לעומת התקופה הקודמת בשנה שעברה, למרות ירידה במכירות על רקע שביתות עובדים. החברה תפרסם את דו"ח רווחי הרבעון השלישי ביום חמישי.



הונדה, יצרנית המכוניות השלישית בגודלה ביפאן, רשמה עלייה של 1%. החברה צפויה לפרסם את דו"ח רווחי הרבעון השני ביום רביעי. ההערכות הן שהחברה תדווח על רווח שיא של 138.6 מיליארד ין, על רקע עלייה בביקוש לדגם ה"סיוויק" מתוצרתה.



יאהו יפאן, חטיבת יאהו המקומית, צפויה לפרסם את דו"ח רווחיה היום.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully