וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיסקו פיתחה מערכת משוכללת המאפשרת קיום פגישות ועידה דרך הווידיאו

סוכנויות הידיעות

23.10.2006 / 10:01

בעזרת השירות החדש מקווה החברה להעלות את מכירותיה



סיסקו, יצרנית ציוד רשתות האינטרנט הגדולה בעולם, נכנסת לשוק פגישות ועידה באמצעות וידיאו עם מערכת טכנולוגית משוכללת.



החבילה החדשה שמציעה סיסקו כוללת 3 מסכי וידיאו בטכנולוגיית היי דפינישן, וכן מספר מצלמות ומיקרופונים להקלטת אודיו באיכות גבוהה. מערכות משוכללות אלו, המכונות גם טלהפרזנס, מיועדות ליצור פגישות וירטואליות הקרובות באיכותן הגבוהה למפגש פנים מול פנים.



סיסקו מנסה להעלות את מכירותיה בעזרת התרחבות מעבר לציוד רשתות האינטרנט, המיועד להניע מידע על גבי הרשת, שהיא מייצרת. לאחרונה, החברה השיקה שירות וידיאו לעסקים, הדומה לשירות שאתר יו טיוב הפופולרי מציע.



סיסקו מפתחת את מערכת הטלהפרזנס כבר קרוב לשנתיים. חברות מתחרות המציעות פתרונות וידיאו דומים הן טליריס, HP, פוליקום ולייף סייז קומיוניקשנס.



סיסקו מציעה גירסה המיועדת לפגישות ועידה של אחד על אחד, או למספר מצומצם של אנשים, בסכום של 79 אלף דולר. מערכת המיועדת לפגישות בפורום גדול יותר תעלה 299 אלף דולר.



מערכות מסוג הטלהפרזנס אינן ניתנות לשימוש מיידי בחברות רבות, מאחר שיש צורך בקווי תקשורת בטווח תדרים גבוה כדי לשלוח וידיאו בטכנולוגיית ההיי דפינישן. רק ל-15%-10% מלקוחות סיסקו יש את התשתית התקשורתית המתאימה. לקוחות אחרים ייאלצו לרכוש תשתיות נוספות מספקי השירות שלהם כדי להשתמש במערכת של סיסקו.



אלטרנטיווה אפשרית להתקנת מערכת סיסקו עצמה, תהיה להשתמש בשירותים של מתווכים המתקינים ושוכרים זמן בציוד החומרה של סיסקו - כך אמר דיוויד וויליס, אנליסט בכיר בחברת גרטנר.



אליוט גולד, נשיא טלספאן פבלישינג, אמר כי חברות יוכלו לאמץ גירסות פחות משוכללות ומתוחכמות של טכנולוגיית הווידיאו ב-7000 דולר בלבד, ובכך להגביל את סיסקו לנישה מאד מצומצמת.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully