וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת NDS ישראל: מקבלים הסעות, חו"ל, בונוסים וגם אופציות

עינב בן יהודה

23.10.2006 / 9:15

החברה מעסיקה כ-3,000 עובדים ברחבי בעולם; סניפה הגדול ביותר מכיל 1,000 עובדים והוא נמצא בהר חוצבים בירושלים; ב-NDS נערכים כ-400 קורסים בשנה - כ-50% מהם על ידי מומחים מהחברה



NDS היא חברה שמייצרת פתרונות קצה לקצה לטלוויזיה דיגיטלית בתשלום. כ-3,000 עובדים מועסקים בסניפי NDS ברחבי בעולם - מתוכם כ-1,000 עובדים בישראל במתקני החברה בהר חוצבים בירושלים, הסניף הגדול ביותר של החברה. לדברי שלמה פארי, מנהל משאבי האנוש של החברה, יותר מ-600 מהעובדים מועסקים בתחומי המחקר והפיתוח, כ-200 נוספים בתחומי אינטגרציה, התקנה ותמיכה בלקוחות, והיתר בשיווק ואדמיניסטרציה. בחמש השנים האחרונות הכפילה NDS את מספר עובדיה, ובשנה האחרונה קלטה כ-100 עובדים. בשנה הקרובה מתכננת החברה לגייס כ-100 עובדים נוספים רובם לתחומי הפיתוח. הגיל הממוצע ב-NDS ישראל הוא 36, ו-75% מהמועסקים בחברה הם גברים.



שיעור העזיבה מרצון של עובדים ב-2006 היה 2.6%. ביולי 2006 בוצע מהלך של העלאות שכר לעובדים. שיעור ההעלאה נקבע על פי מספר פרמטרים, ובהם סקרי שכר בחברות היי-טק נוספות, תחומי העיסוק של העובדים, ביצועי העובדים ותרומתם להשגת יעדי החברה. בנוסף, החברה נוהגת להעניק בונוסים שנקבעים על פי רווחיות החברה, תרומת העובד, השקעתו ויכולתו. התהליך מבוצע פעמיים בשנה: לפני ראש השנה ולפני פסח. הבונוסים וקידומי השכר מתבססים על תהליך של הערכות עובדים ומשוב. בנוסף, החברה נוהגת להעניק בונוסים אישיים על פעילות/תרומה יוצאת דופן במהלך השנה. על מנת לעודד מצוינות, מעניקה החברה פרס שנתי מיוחד מטעם נשיא החברה ד"ר אייב פלד.



NDS מחלקת גם אופציות לעובדים. החלוקה נקבעת לפי קריטריונים של ותק ותרומה לחברה. "אנחנו משתדלים לתת אופציות למספר גדול של עובדים".



החברה מאפשרת לכל אחד מהעובדים לקבל מכונית בליסינג מתוך מבחר של דגמים, ועובדים רבים מממשים את הזכות הזו. בנוסף, מפעילה החברה הסעות לעובדים, מיעדים רבים ביניהם ירושלים, פתח תקווה, רעננה, רחובות, תל אביב, רמת גן, בית שמש, ומודיעין.



בחברה מעדיפים לקדם עובדים מבפנים לתפקידים בכירים שמתפנים. ב-NDS אומרים כי רק אם לא נמצא מועמד מתאים בין העובדים, מוצעת המשרה למועמדים מחוץ לחברה. רוב המשרות הבכירות שהיו פתוחות במהלך השנה האחרונה אוישו על ידי עובדי החברה.



ב-NDS נערכים כ-400 קורסים בשנה - כ-50% מהם על ידי מומחים מהחברה שבונים את תכני הקורס בשיתוף עם מחלקת ההדרכה ובהתאמה לקהל היעד. כמו כן נערכים קורסים לפיתוח אישי, הכשרת מנהלים ותוכניות להסמכת מהנדסים בטכנולוגיות החברה. עובדים רבים משתתפים בכנסים מקצועיים בארץ ובחו"ל, בימי עיון ובקורסים חיצוניים.



עובדי NDS חתומים על חוזה אישי ולא צריכים להחתים שעון נוכחות. בחברה יש שני חדרי אוכל, והעובד משלם את רק את שווי המס על הארוחה. עובדי החברה יכולים להשתמש בחדר כושר העומד לרשותם. החברה מעניקה לעובדים מתנות באירועים שונים, ועורכת ימי כייף בשיתוף משפחות העובדים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully