וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל ופז השיקו כרטיס אשראי משותף

גלי ברגר

23.10.2006 / 14:48

היעד של הרשתות הוא שהכרטיס שהושק בשיתוף לאומי קארד יהיה תוך שלוש שנים כרטיס האשראי הרביעי בישראל

לאחר שנה של עבודה משותפת הושק היום באופן רשמי כרטיס האשראי של רשת שופרסל - כרטיס שופרסל בשיתוף חברת הדלק פז ולאומי קארד. ההשקה תלווה בקמפיין בהשקעה של מיליון דולר באמצעות משרד הפרסום גיתם.

רשת הריבוע הכחול, המתחרה של שופרסל השיקה כבר באוגוסט את כרטיס האשראי שלה, בשיתוף עם חברת הדלק דור אלון וויזה כאל. שתי החברות מנסות, באמצעות הכרטיסים, להגדיל את נאמנות הצרכנים ולמשוך אותם אל הסניפים ותחנות הדלק באמצעות מגוון הטבות ומתנות.

אברהם ביגר, יו"ר שופרסל, אמר היום במסיבת העיתנואים כי "לאור השינויים המתרחשים כיום בשוק הצרכנות הפיננסית בישראל, ראינו כי נוצרה הזדמנות עסקית לפתח קמעונאות פיננסית, לשיווק מוצרים ושירותים פיננסים בסניפים, על בסיס תשתית הלקוחות הקיימת. מטרתנו הינה להפוך לשחקן משמעותי בשוק כרטיסי האשראי עם מובילות וחדשנות".

השינויים אליהם התייחס ביגר הם הוראת המפקח על הבנקים המגבילה את מסגרת האשראי למשקי הבית, ולפיכך מעלה את הצורך באשראי חוץ בנקאי, והשינויים בשוק ההון בעקבות ועדת בכר.

גם במקרה זה, כמו המותג הפרטי שהשיקה הרשת לאחרונה, ישראל לא ממציאה את הגלגל. כרטיסי אשראי של רשתות קמעונאיות, והצעת מגוון שירותים פיננסים נלווים לכך, היא תופעה רווחת בקרב הרשתות הגדולות בעולם.

מודי בן שך, מנכ"ל פז, אמר כי "חבירתם של שני הגופים הקמעונאיים הגדולים במדינה יחד עם חברת כרטיסי אשראי מובילה מייצרת תשתית רחבת היקף ליצירת בסיס רחב של לקוחות, היכולים להינות מהנחות ומהטבות משמעותיות על מגוון גדול של מוצרים. מידי יום פוקדים את תחנות פז וסניפי YELLOW למעלה מ 150 אלף לקוחות שמעתה יוכלו ליהנות גם מההטבות היחודיות של מיזם האשראי המשותף".

אריה היילוייל, מנכ"ל לאומי קארד הוסיף, כי "החבירה יחדיו של גופים חזקים הבאים מתחומי הפיננסים, הקמעונאות והדלק, מאפשר תפירת עולם צרכנות משתלם ומיטיב עם לקוחותיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully