וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחברויות בלתי חוקית של צופים לכבלים וללוויין באסיה עלו לרשתות השידור המקומיות 1.13 מיליארד דולר השנה

סוכנויות הידיעות

24.10.2006 / 10:39

זאת לפי סקר שפורסם ב"וול סטריט ג'ורנל"



התחברויות בלתי חוקית של צופים לכבלים וללוויין באסיה עלו לרשתות השידור המקומיות 1.13 מיליארד דולר השנה, זאת לפי סקר שפורסם בעיתון "וול סטריט גו'רנל". סכום זה מייצג עלייה של 6.6% בהפסדי רשתות השידור המקומיות, המגלגלות 17 מיליארד דולר בשנה, לפי העיתון.



עורכת הסקר, אגודת שידורי הכבלים והלוויין של אסיה (Casbaa) העריכה כי מספר המתחברים הבלתי חוקיים ללוויין ולכבלים באזור אסיה והפאסיפיק עלה ב-20% בשנת 2006 ל-5.2 מיליון. כדי להגביר את המאמצים של ממשלות באזור להלחם בתופעה, טענה Casbaa כי בשל ההפסדים שנרגמים לחברות הכבלים והלוויין מהפיראטיות הטלוויזיות, נפגעות גם הכנסות הממשלות באסיה והפסיפיק ממסים.



רשתות השידור באסיה נמצאות תחת לחץ אדיר להעביר את בסיס ההכנסות שלהן מפרסומות לתשלום בשיטת "שלם וצפה". בכירים בחברות השידור אשר התראיינו ל"וול סטריט ג'ורנל" כינו את תופעת הפיראטיות הטלוויזיונית כ"מבוי סתום", אך לפי העיתון צעדים כנגד הפיראטיות כבר ננקטים באזור.



בסינגפור, נעשים מאמצים כדי להעביר את כל מנויי הכבלים והלוויין לשיטה הדיגיטלית. כך יהיה קשה יותר להתחבר לטלוויזיה בצורה בלתי חוקית. מאמציה של סינגפור הביאו לירידה של 15.8% בהפסדיהן של חברות הכבלים והלוויין מהתחברות בלתי חוקית. בהונג קונג הוגשו תביעות נגד בארים ופאבים ששידרו שאופן בלתי חוקי את משחקי המונדיאל.



ממשלת תאילנד אירגנה השתלמויות לשופטים ורשויות האכיפה במדינה כדי ללמדם על הנושא. צעדים דומים ננקטו גם בפיליפינים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully