וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בהונדה העולמית: "אין תוכניות להוריד את המחירים בישראל"

יואב קווה

24.10.2006 / 9:44

את האמינות, הטכנולוגיה והביצועים היא כבר הוכיחה ועכשיו הונדה רוצה אבק כוכבים; שיגרו טאקאג'י, הבוס של הונדה אירופה, אפריקה והמזרח הרחוק, מצהיר בראיון ל-TheMarker: "מה שחשוב לנו זה המיצוב ולא נפח המכירות; אני מרוצה מההצלחה של המכוניות שלנו בישראל"





המתחרים מותחים ביקורת על הונדה ביחס לקו הדגמים של החברה. בצדו האחד ניצבת מכונית ספורט חסרת פשרות, S2000. בצדו השני סופר מיני קופסתית, ג'ז. להונדה יש משפחתית - סיוויק - אבל גם מכונית יוקרה בשם לג'נד.



להונדה, אומרים מתחרים, אין חזות מגובשת. הפריסה שלהם רחבה מדי ומבלבלת. "זה נכון אבל רק בשוליים", אומר גלבוע. "צריך להבין שהונדה עומדת על שתי רגליים. רגל אחת ספורטיווית-טכנולוגית ורגל אחת פונקציונלית. נכון שיש פה ושם סתירות פנימיות. אבל מכונית כמו ג'ז היא גם טכנולוגית וגם מאוד יעילה. סיוויק הצ'בק נועזת וספורטיווית אבל מאוד מרווחת".



לג'נד, אומר גלבוע, היא לא נטע זר. "להשיק קו שלם של מותג יוקרה כמו שטויוטה עשו עם לקסוס זה בטח לא כלכלי בשבילנו בישראל. המטרה שלנו היא להיכנס לתודעה של הקהל המסורתי של מרצדס-ב.מ.וו-אאודי, למכור 100 מכוניות בשנה ובדרך למשוך כלפי מעלה את המיצוב של כל הדגמים שלנו. לקוח נכנס לאולם התצוגה שלנו לקנות ג'ז או סיוויק ונתקל בלג'נד או S2000 - יש לזה אפקט מבורך".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully