וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר גלזר עירער לעליון על הרשעתו במעשים מגונים

יובל יועז

24.10.2006 / 15:24

שופטי בית המשפט המחוזי בתל אביב דחו פה אחד ערעור דומה של גלזר לפני כחודש וחצי





עופר גלזר, בעלה של המיליארדרית שרי אריסון, עירער היום (שלישי) לבית המשפט העליון על הרשעתו בביצוע מעשים מגונים בכוח ובהטרדה מינית. לפני כחודש וחצי דחו פה אחד שופטי בית המשפט המחוזי בתל אביב ערעור דומה של גלזר. במקרה זה, גלזר ביקש לצרף כראיה שיחה שנערכה עם האחות שטיפלה באשתו, שלטענתו במהלכה הודתה כי תלונותיה נגדו היו מצוצות מן האצבע. על גלזר נגזרה חצי שנת מאסר בפועל.



בערעור בבית המשפט המחוזי תקף גלזר את שתי המתלוננות נגדו וניסה לערער את מהימנות עדותן. השופטים קבעו שבשני המקרים אכן עולות מספר תהיות לגבי עדותן של המתלוננות, אולם, הן אינן מצדיקות התערבות בפסק הדין המקורי. פסק הדין דוחה גם את טענת גלזר שלפיה יש לבחון את המעשים בנפרד ולא לצרף את כולם יחד לכדי עבירה של מעשה מגונה.



השופטים תיארו את קלטת הוידאו בה הונצחה המתלוננת, בלא ידיעתה, לפני תחילת העימות בינה לבין גלזר במהלך החקירה: "המתלוננת", כתבו, "מדגימה בתנועות ידיים, ואף קמה ומדגימה בכל הגוף, את המעשים שנעשו בה. התיאור מפיה הוא חי. כולל ציטוטים מפיה ומפי המערער. היא מציינת פרטים רבים. היא מתארת את תחושותיה כאשר המערער נגע בה, הרגשת יובש, ומלווה את התיאור בתנועות ידיים (...) הדברים הללו, שנאמרו בהתרגשות, כאשר המתלוננת סבורה שאינם מוקלטים או מוסרטים, הם אותנטיים ונשמעים ונראים אמינים מאוד", נכתב בהכרעת הדין.



השופטים רואים בשתי שיחות טלפון שנערכו בין המתלוננת לבין גלזר ביוזמת המשטרה כ"ראשית הודאה". שכן בשיחה נשמע גלזר מבקש ממנה אומר: "אבל לא קרה שום דבר, תרדי מזה. אם זה מטריד אותך, תשכחי מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully