וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הלוויין yes השיקה מערכת מכירות ממוחשבת בעלות של 2 מיליון שקל

גיא גרימלנד

24.10.2006 / 16:14

השקת המערכת מאפשרת מחשוב של כל שלבי המכירה מול הלקוח



חברת הלוויין yes השיקה מערכת מכירות ממוחשבת, מבוססת מערכת MegaCenter של יעל תוכנה ומערכות. השקת מערכת זו מאפשרת מחשוב של כל שלבי המכירה מול הלקוח. ל-TheMarker נודע כי היקף הפרויקט עולה על 2 מיליון שקל.



המערכת מאפשרת מעקב אחר כל היסטוריית ההתקשרות עם הלקוח, תוך עדכון סטטוסים בין שלב לשלב, שליחת מיילים והודעות SMS לעדכון הלקוח בטרם התקנה ועדכון נציג מוכר במידה שהיה שינוי או ביטול בהזמנה. המערכת מכילה ספריית טפסים שאותם ניתן לדוור באמצעות דוא"ל או פקס בצורה אוטומטית, כתוצאה מתהליכים מסוימים, או בצורה ידנית על פי דרישה. היישום וההטמעה התבצע בארבעה אתרים של הארגון: כפר סבא, כנות, קרית מלאכי ונשר. המערכת תומכת בכ-350 נציגים לעבודה במקביל.



"באמצעות המערכת אנו סוגרים מקצה אל קצה את התהליכים התפעוליים בניהול הקשרים שלנו עם הלקוחות (CRM), אמרה רוני ברנוב, סמנכ"ל מערכות מידע של yes. לדבריה, "המערכת מתממשקת לכל מערכות הליבה המרכזיות של הארגון ומאפשרת ניהול מכירות משלב הליד ועד שלב התקנת הלקוח, תוך כדי מתן תמונה מלאה בכל רגע נתון על מצב הטיפול בלקוח. מערכת ה-MegaCenter מאפשרת למשתמשים להגדיר באופן עצמאי תהליכים ומסכי עבודה, ללא צורך בהתערבות של תוכניתנים, ובכך לקצר משמעותית את זמן התגובה לשינויים במערך המכירות".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully