וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניב מפרסמת אזהרת רווח לרבעון השלישי - צופה ירידה בהכנסות

אלי דניאל

8.8.2001 / 12:14

בעקבות הודעת בעלת השליטה בשניב, חברת סנו, על כך שתצמצם משמעותית את הזמנותיה בחודשים אוגוסט וספטמבר 2001; המכירות לסנו היוו כ-33% ממכירות שניב ברבעון הראשון

חברת שניב תעשיות נייר , המוחזקת בשיעור של כ-41.6% על ידי סנו , מפרסמת היום אזהרת רווח לרבעון השלישי, וזאת עוד בטרם פירסמה את תוצאותיה לרבעון השני של שנת 2001. שניב מדווחת כי מחברת סנו נמסר כי משום שמנגנון קביעת המחירים שקבעה ועדת הביקורת של שניב טרם נכנס לתוקפו, תצמצם סנו, באופן משמעותי, את הזמנותיה לרכישת נייר מהחברה בחודשים אוגוסט וספטמבר 2001.

יצוין כי מלבד היותה של סנו בעלת השליטה בחברה, היא נחשבת גם ללקוח המשמעותי ביותר שלה - המכירות לסנו היוו כ-33% ממכירות שניב ברבעון הראשון של 2001.

שניב, המייצרת ומוכרת נייר ביתי, הוסיפה כי בשל הפחתת ההזמנות מצדה של סנו, היא תפעל להגברת ייצוא הנייר לחו"ל. עם זאת, בחברה מציינים כי התמורה הצפויה להתקבל מייצוא הנייר לחו"ל עשויה להיות נמוכה מזו שהיתה מתקבלת מסנו. בהתאם לכך, החברה הודיעה כי הכנסותיה ברבעון השלישי צפויות לרדת בשיעור שכעת אינו ניתן לחיזוי.

מניית שניב נסחרת בבורסה התל אביבית לפי שווי שוק של כ-107 מיליון שקל. הכנסות החברה ברבעון הראשון הסתכמו בכ-20.7 מיליון שקל, מתוכן הכנסות בהיקף של כ-6.8 מיליון שקל היו ממכירות לסנו, והכנסות בהיקף של כ-1.9 מיליון שקל נבעו מייצוא מוצרים. בשורה התחתונה, החברה הפסידה ברבעון הראשון 386 אלף שקל בהשוואה לרווח של 1.25 מיליון שקל ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully