וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם גם בתי ההשקעות הזרים מתחילים להתעניין ב"יתר"? קבוצת השקעות הולנדית בשם ING ממליצה על פילת מדיה

שרון שפורר

25.10.2006 / 12:54

פילת עלתה מתחילת השנה ב-60% ושווייה בשוק - כ-340 מ' ש', אך מחזורי המסחר עדיין דלילים



האנליסט עמית יונאי מבית ההשקעות ING, חלק מקבוצת שירותים פיננסים הולנדית בשם ING, נפגש עם מנכ"ל פילת מדיה אבי אנגל וחזר "מתרשם מאוד". זאת, כחלק מהחיפוש אחר מניות "מחוץ לקופסא" (כלומר, מניות שאינן במדד תל אביב 25) בבורסה לני"ע בתל אביב. יונאי מסביר, כי קצת קשה למצוא היום בשוק דברים מעניינים באמת, כמו חברות בינוניות בעלות פוטנציאל משמעותי לצמיחה עם הנהלה טובה, פעילות טובה וסיכון נמוך.



אחד הדברים שמרשימים את עמית יונאי הוא בסיס הלקוחות של פילת מדיה, המפתחת תוכנה לניהול שירותי טלוויזיה, הכולל כמה מרשתות התקשורת הגדולות והיוקרתיות בעולם. רשתות אלו כוללות את פוקס, CTV (קנדה), BSKYB (בריטניה) ורשתות גדולות גם מאוסטרליה, ארה"ב, ניוזילנד ועוד רשתות באירופה.



האנליסט של ING מתייחס להודעת החברה מן השבוע שעבר על חתימת חוזה עם רשת שידור גדולה בארה"ב, ומעריך כי רשת זו היא אחת משלוש רשתות השידור הגדולות בארה"ב. ערך השירותים והרישיונות שתספק פילת מדיה תחת חוזה זה מוערך על ידי יונאי בכ-5 מיליון דולר, ועל כך נוספות עמלות לשמירת המערכת לאחר שתעלה לאוויר. החוזה מביא את לקוחות פילת מדיה בצפון אמריקה ל-10 במספר, כשאזור זה הופך לדעת יונאי לעיקר הפוקוס של החברה.



ב-ING מרגישים כי פילת מדיה היא בעלת מסה קריטית בתעשייה בה היא פועלת. לדעתם, בסיס הלקוחות היוקרתי של החברה מצביע על כך שפילת מדיה היא מובילה טכנולוגית בתחומה. ב-ING מעריכים, כי החברה תהנה מהטרנד הנמשך בשוק השידורים. יתרה מכך, להערכתם, הטרנד הממשמש ובא של ה-IPTV (טלויזיה באינטרנט) ירחיב באופן משמעותי את בסיס הלקוחות של פילת מדיה עם לקוחות חדשים כמו חברות טלקום למשל. יונאי סבור כי טרנד זה יאפשר לחברה לחזק אחיזתה בשוק האמריקאי.



אנליסט ING אף התרשם מן העובדה שפילת מדיה מציגה שיעורי גידול יציבים של 30%-25% בשנה ומציין, כי מהצבר שלה נראה שהטרנד יימשך גם ב-2007. המחצית השנייה של 2006 תהיה גם היא חזקה ובמיוחד הרבעון הרביעי שעשוי ליהנות, לדעתו, מעונתיות חזקה.



פילת מדיה עלתה מאז תחילת השנה ב-61% במחזור ממוצע של כ-141 אלף שקל והיום היא משילה מעליה 1.4% במחזור זעום ביותר של כ-8,500 שקל. שווי השוק של החברה מגיע ל-340 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully