וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטל קפיטל משקיעה בחברת מיניקום מערכות מתקדמות

גיא גרימלנד

25.10.2006 / 13:06

כספי הגיוס הנוכחי יסייעו לחברה בהשקעה במו"פ בתחום של שליטה מרחוק על בסיס טכנולוגיית IP



אינטל קפיטל השקיעה בחברת מיניקום מערכות מתקדמות (Minicom Advanced Systems). פרטי השקעה לא פורסמו, אך ל-TheMarker נודע כי מדובר בכמה מיליוני דולרים. זו הפעם הראשונה שמיניקום מקבלת השקעה מקרן הון סיכון, כאשר עד כה החברה קיבלה השקעות מגופים פרטיים.



מוצרי מיניקום מאפשרים למנהלי מערכות מחשוב בארגון, בחדרי שרתים או במרכזי מידע - שליטה ריכוזית ומאובטחת מרחוק על כל השרתים והמחשבים למטרות תחזוקה, איתור ותיקון תקלות בזמן אמת. החברה מתמחה גם בפיתוח פתרונות להפצת תכני מולטימדיה (אודיו/וידיאו) מנגן מרכזי למספר רב של מסכי פלזמה/LCD על גבי כבלי CAT5, המיועדים לרשתות של שילוט דיגיטאלי במרכזי קניות, מסחר, תחבורה ותעופה.



אלי ששון, מנכ"ל החברה, אמר ל-TheMarker כי כספי הגיוס הנוכחי יסייעו לחברה להשקיע במחקר ופיתוח בתחום של שליטה מרחוק על בסיס טכנולוגיית IP. שלמה קיין, מנהל אינטל קפיטל, זרוע ההשקעות של אינטל, מציין כי תחום השליטה מרחוק בשרתים ומחשבים מתיישב יפה עם הכיוונים האסטרטגיים של אינטל. ששון הבהיר כי החברה בחרה באינטל קפיטל מאחר שהעדיפה שלא לפנות לקרנות הון סיכון מקומיות, העשויות "לשנות את האג'נדה של החברה".



מיניקום היא חברה ותיקה בענף ההיי-טק הישראלי, הפועלת משנת 1987. כיום היא מונה כ-150 עובדים. היזם שלה הוא אלי ששון, שמשמש כמנכ"ל מיניקום. המשרד הראשי שלה מצוי בירושלים, כאשר יש לה משרדי מכירות נוספים בשווייץ, ארה"ב ואיטליה, לצד אנשי מכירות שפועלים בכל רחבי אירופה. כספי הגיוס הנוכחי יסייעו לחברה לפתוח משרדים נוספים באירופה ולהרחיב את הנציגות במזרח הרחוק. מיניקום היא חברה פרטית שאינה מפרסמת את פרטים על מצבה הכספי, אך לדברי ששון, החברה היא רווחית.



בחודש פברואר 2005 רכשה מיניקום את רלפיקום הישראלית במטרה להרחיב את קווי המוצרים שלה לתחום הפתרונות מבוססי רשתות. רפליקום פועלת כיום כמרכז המחקר והפיתוח של מיניקום, בכל הקשור לטכנולוגיות מבוססות IP.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully