וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כצמן לא נרתע מצלילה של 60% במילס: גזית גלוב רכשה 9% מהחברה ומציעה להשקיע עוד 1.2 מיליארד דולר

עומר שרביט

25.10.2006 / 13:11

ברבעון השני של השנה גזית ספגה הפחתה של כ-100 מיליון שקל בעקבות הירידה בשווי של מילס



מניית מילס צללה בכ-60% מתחילת השנה בוול סטריט ונסחרת כיום במחיר של כ-16.7 דולר. הצלילה החופשית גרמה להפחתת השקעה של כ-100 מיליון שקל בתוצאות המחצית של חברת נדל"ן מעו"פניקית בתל אביב - .



גזית גלוב לא נרתעת למרות האמור, וממשיכה להגדיל את השקעתה בחברת הנדל"ן האמריקאית ומשפרת עמדות לקראת נסיון השתלטות על החברה. גזית גלוב, שבשליטת חיים כצמן באמצעות גזית אינק, אומרת כי השלימה עד כה רכישת כ-9% ממילס.



מילס הינה חברה ציבורית אמריקאית הנסחרת בבורסה של ניו יורק ומסווגת כ-REIT על פי דיני המס האמריקאים. עיקר פעילותה של מילס הינה רכישה, פיתוח וניהול מרכזי מסחר וקניונים הפזורים ברחבי ארה"ב.



בנוסף, גזית אומרת כי פנתה להנהלת מילס בהצעה לא מחייבת לפתוח במו"מ להשקעה במניות B של החברה בסכום של עד 1.2 מיליארד דולר, לפי מחיר של 24.5 דולר למניה, (כמעט 50% מעל שווי השוק של המניה). מטרת המהלך היא להגיע לשליטה במילס.



חיים כצמן, יו"ר גזית גלוב, מסר שמטרת החברה הינה לחזק את מבנה ההון של MLS שנמצאת כנראה בקשיים: "אנו מוכנים להשקיע עד כ-1.2 מיליארד דולר במניות שיוקצו לנו על ידי MLS. בנקודה זו ברור שמכירת MLS אינה משרתת את האינטרסים של בעלי המניות שלה בדרך הטובה ביותר, ואנו מבקשים מדירקטוריון החברה בכל דרך אפשרית לשקול את הצעתנו".



כצמן הוסיף, כי המגעים שניהל באחרונה עם הנהלת MLS הותירו בו את הרושם שהיא עלולה להעדיף את הדרך הפשוטה של מכירת MLS במחיר שאינו משקף את שווייה הראוי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully