וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוב בארון מנסה לעשות זאת שוב: מנכ"ל כרומטיס לשעבר הוביל גיוס של 30 מ' ד' לחברת האופטיקה LightCross

בעז בבאי

8.8.2001 / 13:39

בארון מונה ביולי למנכ"ל LightCross האמריקאית, כך נודע ל-TheMarker.com; קיבל מניות של לוסנט בשווי של יותר מ-120 מ' ד' בעת השלמת עסקת מכירת כרומטיס

בוב בארון מנסה לעשות זאת שוב. האיש שתחת ניהולו נמכרה בשנה שעברה חברת האופטיקה הישראלית כרומטיס לחברת לוסנט תמורת 4.5 מיליארד דולר, הוביל את הגיוס של 30 מיליון דולר שהשלים סטארט האופטיקה האמריקאי לייטקרוס (LightCross).

בארון חתם בחודש שעבר על הצטרפותו לחברת לייטקרוס בתפקיד מנכ"ל, אבל הוא יתחיל לנהל את החברה באופן רשמי רק בספטמבר, כך נודע ל-TheMarker.com. בארון, שפרש לאחרונה מתפקידו, כראש חטיבת הרשתות האופטיות העירוניות בלוסנט, מונה אתמול רשמית לחבר דירקטוריון לייטקרוס.

בוב בארון, 44, שהצטרף ללוסנט ביוני שנה שעברה עם השלמת רכישתה של חברת כרומטיס על ידי חברת ציוד התקשורת האמריקאית, קיבל 2.23 מיליון מניות של לוסנט, ששוויין נאמד באותה עת ביותר מ-120 מיליון דולר. הוא הצטרף לכרומטיס ב-1999.

לייטקרוס, יצרנית של רכיבים לרשתות תקשורת אופטיות, הודיעה אתמול על השלמת סבב גיוס הון שני בהיקף של 30 מיליון דולר, על פי שווי הגבוה מהגיוס הראשון של החברה ביולי שנה שעברה. חברת UMC קפיטל, זרוע ההון סיכון של יצרנית השבבים הטייוואנית UMC, הובילה את הגיוס הפרטי. בגיוס הנוכחי השתתפו גם המשקיעים בגיוס הסיד: קומונצ'רס, ARCH ונצ'רס פרטנרס וג'יי.פי מורגן פרטנרס.

בסבב גיוס הסיד שנערך ביולי 2000 גייסה לייקרוס סכום של 11.3 מיליון דולר. זרוע השקעות ההון סיכון של בנק ג'יי.פי מורגן, ג'יי.פי מורגן פרטנרס, או בשמה הקודם צ'ייס קפיטל פרטנרס, היתה בעלת מניות בכרומטיס באופן ישיר וכן באמצעות קרן הון סיכון הישראלית אקליפטוס.

במסגרת עבודתו בלוסנט היה בארון אחראי על תיק המוצרים המשולב של לוסנט וכרומטיס בתחום רשתות אופטיות - רשתות כלל-עירוניות. המערכת של כרומטיס שילבה תעבורת תקשורת קול, וידיאו ונתונים על גבי רשתות עירוניות תוך שימוש בטכנולוגיית ריבוב המבוססת על חלוקה בין אורכי גל שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully