וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד המפרסמים יוצא במאבק נגד משרדי הפרסום

26.10.2006 / 9:05

זאת בשל ניסיון מצד חלק ממשרדי הפרסום וחברות המדיה להפסיק את הצגת הפירוט החשבוני ולהציג בפני המפרסמים סכום גלובלי

תלמה בירו ועופר בלוך, היו"ר והמנכ"ל של איגוד המפרסמים, נוקטים צעד במאבק מול משרדי הפרסום ורכש המדיה. במכתב המופנה לחברי איגוד המפרסמים הם כותבים: "מאז עליית ערוץ 2 לאוויר, ובהמשך גם ערוץ 10, הציגו משרדי הפרסום וחברות המדיה למפרסמים את חשבונות הזכייניות, בצירוף פריסות מפורטות של כל תשדיר ותשדיר, כולל עלות מדויקת של כל תשדיר. לפני כמה שנים היה ניסיון מצד חלק ממשרדי הפרסום וחברות המדיה להפסיק את הצגת הפירוט ולהציג בפני המפרסמים סכום כולל, גלובלי, בגין כל התשדירים כולם. מגמה שהשתנתה בעקבות דרישת האיגוד.

"ואולם, בשנה האחרונה אנו עדים לחזרה רחבה ומדאיגה של תופעה זו, שאינה מאפשרת למפרסמים לבדוק את נכונות או סבירות המחירים המרכיבים את התשלום, ובמקרים רבים אף ללא ציון הערך הדולרי. לפיכך מצאנו לנכון להפנות את תשומת לבכם לתופעה ולהמליץ בפניכם להקפיד על שקיפות מירבית ולדרוש אותה. זכותכם כלקוחות לדעת בדיוק ממה מורכב התשלום למשרדי הפרסום/חברות המדיה. עליכם לדרוש ואף להתנות את התשלום בהצגת פריסות מפורטות של זכייניות הפרסום בטלוויזיה, בציון מחירו של כל תשדיר ותשדיר בתוספת ציון הערך הדולרי במקרים הרלוונטיים, בדיוק כפי שהיה נהוג עד לאחרונה.

"בימים אלה, כאשר נושא השקיפות בין המפרסמים למשרדי הפרסום/חברות המדיה עולה שוב לסדר היום הציבורי, חשוב לנו מאוד לעצור את המגמה המדאיגה המסתמנת בנושא התשלומים עבור פרסום בערוצי הטלווזיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully