וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: עלייה בהובלת חברות היצוא; טוקיו והונג קונג עלו ב-0.7%

הדר תדמור

26.10.2006 / 9:37

ירידה נרשמה במניות מגזר התעופה באסיה לאחר העלייה במחירי הנפט מעל לקו 61 דולר לחבית



עלייה בבורסות אסיה, בהובלת חברות היצוא, לאחר החלטת הריבית אמש בארה"ב. טוקיו והונג קונג עלו ב-0.7%, סיאול עלתה ב-0.1%.



הבנק הפדרלי החליט להותיר את ריבית הבסיס של ארה"ב ללא שינוי ברמה של 5.25%, זה החודש השלישי ברציפות, בפגישתו בת היומיים שהסתיימה היום. החלטה זו מדגישה את העובדה כי האינפלציה עדיין מהווה סיכון גדול יותר מאשר ההאטה בכלכלה.



מניית טויוטה, יצרנית המכוניות הגדולה בועלם לפי שווי שוק, עלתה ב-0.5%. מניית הונדה, יצרנית המכוניות השלישית בגודלה ביפאן, עלתה ב-2.2%. קאנון, יצרנית המצלמות הדיגיטליות הגדולה בעולם, עלתה ב-1.2%. סמסונג, חברת היצוא הגדולה בדרום קוריאה, עלתה ב-0.5%.



מחיר הנפט עלה מעל לקו 61 דולר לחבית, בשל הירידה הבלתי צפויה במלאי בארה"ב. מחירי החוזים על הנפט למסירה בחודש מרץ עולים ב-0.3% ונסחרים ברמה של 61.63 דולר לחבית במסחר האלקטרוני בבורסת הסחורות של ניו יורק.



ירידה נרשמה במניות חברות התעופה באסיה, בשל העלייה במחירי הנפט אל מעל לקו 61 דולר לחבית. מניית קתאי פסיפיק ירדה ב-1.5%. מניית סינגפור איירליינס ירדה ב-0.6%. מניית קואנטס, חברת התעופה האוסטרלית, ירדה ב-1.2% ומניית אייר ניו זילנד ירדה ב-4%.



יצרנית השבבים טייוואן סמיקונדקטורס ירדה ב-1.3%, לאחר שדיווחה על עלייה של 33% ברווחיה ברבעון השלישי - העלייה הקטנה ביותר ברווחיה מזה שנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully