וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלק נדל"ן: רוכשת 50% ממרכז מסחרי רמלוד

נתן שבע

26.10.2006 / 10:20

ההכנסה השנתית שהנכס יניב תסתכם בכ-4.2 מיליון שקל ומייצגת תשואה של 8.5% על ההשקעה. מתכננת להנפיק את דלק נכסים מניבים

דלק נדל"ן של יצחק תשובה, רכשה 50% ממתחם מרכז מסחרי רמלוד, תמורת כ-49 מיליון שקל. בנוסף, רכשה דלק נדל"ן במסגרת העסקה קרקע של כ-8.5 דונם, הסמוכה למרכז והמיועדת להרחבה, תמורת כ-2.7 מיליון שקל נוספים. ההכנסה השנתית שהנכס יניב לדלק נדל"ן תסתכם בכ-4.2 מיליון שקל ומייצגת תשואה של 8.5% על ההשקעה.

מרכז הקניות רמלוד, הממוקם על כביש 40 בין רמלה ללוד, מאוכלס בשיעור של כ-90% על ידי כ-30 שוכרים. המרכז משתרע על שטח בנוי של כ-14,000 מ"ר והוא כולל גם תחנת דלק ושירותי דרך. המתחם משתרע על קרקע של 40 דונם ובנכס זכויות בנייה לכ-60 דונם ברוטו נוספים.

רכישת הנכס, שבוצעה על ידי החברה הבת דלק נכסים מניבים, תמומן בשלב ראשון מהון עצמי, אך לחברה הסכמות עם גופים פיננסיים למימון של כ-45 מיליון שקל מתוך עלות העסקה בהלוואה לזמן ארוך ובריבית קבועה. לאחר קבלת ההלוואה, יגיע סך ההון העצמי שתעמיד דלק נדל"ן לטובת העסקה כולל כל ההוצאות, לכ-14.5 מיליון שקל.

מנכ"ל דלק נדל"ן, איליק רוז'נסקי ציין, כי "בכוונת דלק נדל"ן להוביל את דלק נכסים מניבים לגיוס הון באמצעות הנפקה לציבור או הקמת קרן REIT. הרכישה בוצעה במסגרת מדיניות דלק נדל"ן להרחבת פעילותה בתחום הנכסים המניבים בשוק הישראלי".

קבוצת דלק נדל"ן, בניהולו של איליק רוז'נסקי, פועלת בתחום הנדל"ן המניב בחו"ל באמצעות חברת דלק בלרון בינלאומי, ובנכסים מניבים בישראל על ידי חברת דלק נכסים מניבים. החברה מחזיקה בנכסים מניבים רבים, שעיקרם: קניון חיפה, קניון עכו, קניון דרורים, מגדלי זיו ברמת החייל בתל אביב, בית אדר בנתניה, בית גיבור בתל אביב, ומספר רב של תחנות דלק ומרכזים מסחריים.

דלק נדל"ן טיפסה בכ-57% מתחילת השנה ומתקרבת לשווי של 4 מיליארד שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully