וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'יק תפטר כ-50 עובדים במסגרת תוכנית התייעלות

עומרי כהן

26.10.2006 / 10:40

היו"ר והמנכ"ל דיויד אסיא: "התהליך אמור להחזיר את החברה לרווחיות בתחילת השנה הבאה"

חברת התוכנה מג'יק מקבוצת פורמולה תקצץ כ-10% מכוח האדם שלה, כחלק מתהליך לארגון מחדש והתייעלות - במסגרתו יאוחדו פונקציות ויוקטנו עלויות. בין העובדים שיפוטרו, כ-50 במספר, יהיו עובדי פיתוח, הנהלה ואדמיניסטרציה בישראל, וכן עובדי שיווק ומכירות הפרושים ברחבי העולם.

במג'יק ציינו כי תהליך הארגון מחדש יבוצע במטרה למקד את החברה במוצרי הדגל שלה, תוך מעבר לרווחיות בטווח הקצר. איחוד הפונקציות וההתיעלות יביאו לצמצום כוח האדם בכל רוחב חטיבות מג'יק ברחבי העולם, הן בקרב ההנהלה והן בקרב העובדים. מג'יק צופה כי תוצאות הארגון מחדש יבואו לידי ביטוי בעיקר ברבעון הרביעי.

בהודעה לתקשורת ציין דיויד אסיא, יו"ר ומנכ"ל מג'יק, כי "החברה בוחנת באופן שוטף את היערכותה למול יעדיה העסקיים והשינויים במגמות השוק, במטרה לשפר את השירות הניתן ללקוחותיה ואת עמידתה בתנאי התחרות, תוך התמקדות בהעלאת הרווחיות וצמצום בהוצאותיה השוטפות. כמו כן, עורכת החברה את ההתאמות הנדרשות בין רמת ההוצאות לרמת ההכנסות באזורים השונים בעולם, בהם היא פועלת. כתוצאה מכך, הוחלט לבצע תהליך התיעלות וארגון מחדש, האמורים להחזיר את החברה לרווחיות בתחילת השנה הבאה".

מג'יק קיבלה החלטה אסטרטגית, לפיה היא תתמקד בפיתוח ומכירה של פלטפורמות הטכנולוגיה שלה, כיצרנית עולמית מובילה בתחומי האינטגרציה והפיתוח, ותרכז את מירב המשאבים במוצרי הדגל שלה -
ה-eDeveloper וה-iBOLT.

"החברה השיקה לאחרונה גירסה מתקדמת חדשה של eDeveloper, המתקבלת הן על ידי אנליסטים והן על ידי לקוחות, בהתלהבות רבה. בנוסף, מספר לקוחות ומפיצי iBOLT הולך וגדל בהתמדה. אנחנו ממשיכים להיות אופטימיים ומאמינים שאחרי רה-אירגון זה, החברה תחזור לפסי רווחיות כבר בתחילת השנה הבאה", הוסיף אסיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully