וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן לויטה מנכ"ל מכתשים לשעבר חוזר לנהל בחברה: עשוי לפקח על תחום תוספי המזון

נתן שבע

26.10.2006 / 16:28

לויטה שימש ב-2003 כמנכ"ל חברת מכתשים ופינה כסאו לשלמה ינאי



אגן הולכת לחזק את הרגל השלישית שלה הפונה לשוק תוספי המזון שלה בשחקן חדש-ישן. אילן לויטה, שהיה מנכ"ל מכתשים אגן עד 2003 והוחלף על ידי שלמה ינאי, עשוי לנהל את התחום שיורחב בשנים הקרובות. עיקר עיסוקה של מכתשים הוא בשיווק מוצרי הדברה גנריים לגידולים חקלאיים. כך נודע ל-TheMarker.



תחום הפעילות של תוספי המזון מתבסס כיום בעיקר על ליקורד החברה הבת של מכתשים אגן שמוכרת בהיקפים של כ-60 מיליון דולר בשנה. תחום זה קטן יחסית עבור חברה שמוכרת בהיקף של יותר מ-1.5 מיליארד דולר בשנה.



לויטה עבד בעברו כ-30 שנה בחברת מכתשים אגן. הוא הצליח להצעיד אותה מספר שנים כמנכ"ל עד 2003 רגע לפני שעשתה קפיצת מדרגה משמעותית בפעילותה. לויטה חזר לפני מספר חודשים ללא רעש רב לשמש כיו"ר ליקורד, המנוהלת על מוריס זילכה. המינוי החדש של לויטה בא כמהלך אסטרטגי בחברה ואין הוא קשור לחילופים האחרונים בחברת מכתשים או להעברת השליטה בה לידיה של . בשבוע שעבר דווח ששלמה ינאי יעזוב את כס מנכ"ל החברה וימונה למנכ"ל . יו"ר החברה, אברהם ביגר, מונה ליו"ר מכתשים תחת דני בירן.



ליקורד פועלת בעיקר בשוק האמריקאי באמצעות המוצר המוביל שלה - Lyc-O-Mato - שהוא ליקופן טבעי המיוצר מעגבניות. חומר זה נחשב אחד החומרים הטבעיים היעילים בנטרול רדיקליים חופשיים, שהם תוצרים בלתי יציבים של תהליך החמצון בגוף ומחוללים תהליכים סרטניים. למוצר ולנגזרותיו יש יכולת לשמש כצבע טבעי למגוון רחב של מזונות, כגון: משקאות, גלידות ומוצרי חלב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully