וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניגורי רמון חושדים: המשטרה צותתה ללשכת ראש הממשלה

יובל יועז

26.10.2006 / 21:45

ממסמך שכתבה ראש יאח"ה עולה כי ניצב דנינו הורה לחוקרים לבצע האזנת סתר



סניגוריו של השר לשעבר, חיים רמון, חושדים כי המשטרה ביצעה האזנות סתר במשרד ראש הממשלה, אהוד אולמרט, בקשר לאישום בפרשת הנשיקה הכפויה לחיילת. זאת, בשל מסמך זיכרון דברים הכלול בחומר החקירה שהועבר אליהם. את זיכרון הדברים כתבה ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) תת ניצב מירי גולן. ממשרד המשפטים סירבו להתייחס לדברים, ואולם נמסר כי "למען הסר ספק, לא בוצעו כל האזנות סתר בלשכת ראש הממשלה ולא לשר המשפטים דאז חיים רמון". השר לשעכבר מואשם בביצוע מעשה מגונה בלא הסכמה.



במסמך שכתבה תנ"צ גולן מועלית האפשרות שראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה, ניצב יוחנן דנינו, הורה לצוות החקירה ביחידה, בהיעדרה של גולן, לעשות שימוש בעמדת האזנת סתר במסגרת החקירה נגד רמון. זאת, במטרה לגלות האם שולה זקן, ראש לשכתו של ראש הממשלה אהוד אולמרט, הפעילה לחצים אסורים על המתלוננת ה' במטרה לשכנעה שלא להתלונן נגד רמון. ואולם על-פי המסמך החקירה לא העלתה דבר ונגד זקן לא הופנה בסופו של דבר חשד כלשהו.



במכתב נכתב בו כי ב-20 ביולי 2006 עידכנה אותה אחת הקצינות הבכירות ביחידה כי ניצב דנינו חיפש את גולן בדחיפות, ומשלא איתר אותה ביקש לקבל חומר מאחת מעמדות האזנות הסתר, בנוגע ל"הטרדת חיילת בלשכת המזכיר הצבאי של ראש הממשלה". בשלב הזה, על-פי המסמך, לא היה ידוע שהחשוד בהטרדה הוא שר המשפטים דאז רמון. זקן מסרה אמנם עדות בפרשה במשטרה, ואולם החשדות נגדה לא הבשילו לאישום כלשהו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully