וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: סיסקו יורדת בעקבות אזהרת הרווח ומוליכה את מניות הטכנולוגיה לירידות

דפנה מאור

8.8.2001 / 17:07

מניות הטלקום האירופיות נופלות בעקבות הורדת המלצה של מריל לינץ'; אמולקס נופלת ב-8.1% לאחר דו"ח מאכזב

מניות הטכנולוגיה פתחו את המסחר במגמה שלילית בעקבות דו"ח שפירסמה סיסקו, בצמוד לתחזיות גרועות לרבעון הקרוב. מניית סיסקו מובילה את מגזר ציוד התקשורת עם ירידה של 3.2%.

סיסקו דיווחה אמש על הרבעון הגרוע בתולדותיה, עם ירידה של 86% ברווח (לפני הוצאות חד פעמיות והפחתות מוניטין) וקריסה של 99% ברווח הנקי. יתר על כן, סיסקו צופה ירידה נוספת בהכנסות הרבעון הנוכחי, של עד 5%.

בעקבות האזהרה והתוצאות לרבעון הוריד בנק ההשקעות מריל לינץ' את תחזיות הרווח למניה לרבעון המסתיים באוקטובר ל-2 סנט מ-5 סנט, ואת ההכנסות לרבעון מ-4.7 מיליארד דולר ל-4.2 מיליארד דולר. כמו כן הוריד הבנק את התחזיות לשנת הכספים 2002, המסתיימת ביולי 2002, ל-13 סנט למניה ולהכנסות של 17.5 מיליארד דולר.

בעקבות סיסקו יורדת לוסנט ב-1.5%; נורטל יורדת בשיעור דומה.

חברת הפרסום TMP וורלדווייד (סימול TMPW), המפעילה את אתר ההשמה מונסטר.קום, דיווחה אתמול כי הכנסות שירות החיפוש היוו 37% מכלל הכנסותיה ברבעון השני וכי רשמה גידול של 50% ברווח הנקי. מנייתה עולה ב-4.8%.

חברת אמולקס (סימול EMLX), המייצרת מוצרי אחסון נתונים, יורדת ב-8.1%, לאחר שדיווחה על רווח של 9 מיליון דולר, או 11 סנט למניה, לעומת 9.6 מיליון דולר, או 12 סנט למניה, ברבעון המקביל. אמולקס אמרה כי אינה יודעת מתי תסתיים ההאטה בטכנולוגיה.

מיקרוסופט הגישה לביהמ"ש העליון בארה"ב בקשה לפסול פסיקה של ביהמ"ש לערעורים שקבע כי ניצלה לרעה את כוחה כמונופול. מניותיה עולות ב-0.2%.

אטנה (סימול AET), חברת ביטוחי הבריאות הגדולה בארה"ב, דיווחה על הפסד תפעולי של 95.9 מיליון דולר ברבעון השני בשל עלויות גבוהות. המניה פתחה את המסחר ללא שינוי.

מניות הטלקום האירופיות ספגו הורדת המלצה קשה מידי מריל לינץ'. בנק ההשקעות הוריד אותן לדרגת "הפחת", שפירושה המעשי מכירתן. דויטשה טלקום (סימול DT) יורדת ב-6.2%; פראנס טלקום (סימול FTE) יורדת ב-4.6%; בריטיש טלקום (סימול BTY) יורדת ב-4.2%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully