וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: הנאסד"ק יורד בכ-0.6%; אי.סי.אי עולה בכ-3% על רקע הדו"חות

חזי שטרנליכט

8.8.2001 / 16:37

מניית טיוגה עולה בכ-3% לאחר פרסום הדו"ח לרבעון השני; סיסקו יורדת בשיעור של כ-3%; נור וסאיטקס אף הן צפויות לפרסם דו"חותיהן לרבעון

המסחר בוול סטריט נפתח היום בירידות שערים. בורסת הנאסד"ק ממשיכה את מגמת המסחר השלילית שרשמה ביומיים שעברו מתחילת שבוע המסחר. אמש פורסמו נתוני פריון העבודה בשוק האמריקאי, שהצביעו על צמיחה של .2.5% ברבעון השני, נתון טוב מהצפוי, ועדיין הסוחרים מאמצים את הנתונים השליליים ושולחים את מדד בורסת הנאסד"ק להיסחר בירידה של כ-0.6%, ואילו מדד הדאו ג'ונס רושם אף הוא ירידה, בשיעור של כ-0.2%.

נתון חשוב ששולח אותות פסימים בקרב המשקיעים הוא אזהרת ההכנסות של סיסקו . החברה הודיעה היום שהכנסותיה לרבעון השלישי עשויים לרדת בכ-5% ביחס לרבעון השני. אמש בתום המסחר, פירסמה את הדו"ח לרבעון השני, לפיו עמדה בציפיות הרווח של וול סטריט, והציגה רווחים בשיעור של 163 מיליון דולר. עם זאת, נתון זה מצביע על ירידה של 86% ביחס לרווחי הרבעון המקביל. מניית סיסקו נסחרת בירידה של כ-3%.

נור תפרסם היום את הדו"ח לרבעון השני, והיא צפויה לדווח על הכנסות של 30 מיליון דולר. זאת, לאחר אזהרת הרווח שפירסמה החברה לקראת הרבעון השני, בה הודיעה שהיא מצפה להגיע לאיזון. מניית החברה נסחרת ללא שינוי במחיר של 4.8 דולרים.

טיוגה , יצרנית השבבים הישראלית, נסחרת בעלייה של כ-3% למחיר של כ-0.6 דולר. החברה פירסמה את הדו"ח לרבעון השני ובו דיווחה על הכנסות בהיקף של 360 אלף דולר, ירידה בהיקף של 64% ביחס לרבעון המקביל, שנובעת בעיקר ממעבר החברה להכנסות מתמלוגים בלבד. החברה רשמה הפסד למניה של 17 סנט (פרו-פורמה).

מניית החברה, שהיתה חטיבת השבבים לשעבר של אורכית, ושפוצלה ממנה כדויווידנד בעין לפני יותר משנה, איבדה משוויה במהלך תקופה זו כ-96% מערכה.

מנייה נוספת בכותרות היא זו של חברת הטלקום הישראלית, אי.סי.איי שעולה בכ-3% למחיר של 5.1 דולרים. החברה פירסמה אמש, את תוצאותיה לרבעון השני בהם הציגה הכנסות שהסתכמו ב-266.4 שמהוות עליה של 6% ביחס לרבעון הראשון, וירידה של 8% ביחס לרבעון המקביל.

בין הנתונים שפירסמה אי.סי.איי, ניתן ללמוד על שיפור ניכר בקצב שריפת מזומנים שעמד הרבעון על 32 מיליון דולר, לעומת 190 מיליון דולר ברבעון הראשון. עם זאת, נקודה לא חיובית בדו"חות גילתה שהחברה חברה לא צמצמה את רמת מלאים באופן משמעותי, זו עומדת על 367.1 מיליון דולר, לעומת 381 מיליון דולר ברבעון הראשון, ולמרות מחיקות המלאי בהיקף של 90.5 מיליון דולר שבוצעו בסוף הרבעון הראשון.

מנכ"ל החברה, דורון ענבר, העריך היום כי על אף רמת המלאים הגבוהה של החברה, המסתכמת ב-367.1 מיליון דולר, החברה לא תרשום מחיקות משמעותיות ברבעון השלישי. ענבר אף חזר על הערכתו כי החברה תציג רווחיות (פרו פורמה) ברבעון הרביעי של השנה.

ואם באי.סי.איי עסקינן, היום מודיעה החברה הבת שלה, אי.סי.טל יצרנית מערכות זיהוי הונאה ברשתות טלפון, על רכישת חברת NetEye, חברה בת של טלרד נטוורקס, העוסקת בפיתוח מערכות למניעת הונאות ברשתות IP. אי.סי.טל הודיעה שתבצע את העסקה בתמורה ל-850 אלף ממניותיה, או 11 מיליון דולר, לפי מחיר של 13 דולר שבו סיימה אמש מניית אי.סי.טל את המסחר. מנייתה נסחרת בירידה של כ-0.7% למחיר של 12.9 דולר, ייתכן שמדובר בתוצאה של מהוספת המניות למחזור כתוצאה מהעסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully