וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיתון מגיע לתחנות: חברת דלק פיטרה שורה של מנהלים בעקבות ההאטה המסתמנת במכירות

שלומי גולובינסקי

8.8.2001 / 16:26

כך נודע ל-TheMarker.com; על פי ההערכות, ראשי דלק חוששים מפני שנה קשה לחברת הדלק, בה יירדו הכנסות החברה בשיעור משמעותי; ההכנסות ברבעון ה-1 ירדו ב-18%

ההאטה מסתבר מגיעה יותר ויותר לחברות הכלכלה הישנה, גם כאלה שנראה שההכנסות שלהם קשיחות כלפי מטה. ל-TheMarker.com נודע כי אבינועם פינקלמן, נשיא קבוצת דלק פיטר לאחרונה שורה של מנהלים בכירים בדלק - חברת הדלק הישראלית, שהיא אחת מהזרועות העקריות של הקבוצה. לפי אחת מההערכות, מדובר בפיטורים של כ-30 בכירים, אולם ייתכן כי המספר בפועל נמוך יותר.

על פי ההערכות, ראשי דלק חוששים מפני שנה קשה לחברת הדלק, בה יירדו הכנסות החברה בשיעור משמעותי. כבר בדו"חות הרבעון הראשון של השנה ניכרה מגמת הירידה החדה בהכנסות ממגזר הדלקים - הכנסות המגזר בקבוצת דלק ירדו בכ-18% למיליארד שקל. הירידה יוחסה, ברובה המכריע, להפסקת התקשרות עם לקוח מוסדי גדול. ברווחי מגזר הדלקים בקבוצת דלק הירידה הזו הורגשה במיוחד, מכיון שרווחי המגזר ירדו ל-5 מיליון שקל ברבעון הראשון, לעומת רווחים של 19 מיליון שקל ברבעון המקביל.

הירידה הזו אינה מנת חלקה של קבוצת דלק בלבד. גם סונול, הנשלטת על ידי גרנית , דיווחה ברבעון החולף על ירידה של כ-20% במכירותיה, בעוד שדו"חותיה לרבעון השני של השנה עדיין לא פורסמו. בקבוצת דלק סירבו להגיב על הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully