וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרסום באינטרנט משתלם: חברת הפרסום TMP וורלדווייד דיווחה על עלייה של 45% ברווחיה בעקבות גידול בהכנסות Monster.com

רונן סרברניק

8.8.2001 / 15:22

החברה דיווחה על רווח של 36 מיליון דולר, או 32 סנט למניה - עלייה של 45% לעומת רווח של 19.8 מיליון דולר ברבעון המקביל

חברת הפרסום TMP וורלדווייד (סימול TMPW), המפעילה את אתר ההשמה Monster.com, דיווחה אתמול כי הכנסות האתר, אשר מסייע לעובדים למצוא משרות ומסייע לחברות לגייס עובדים, היוו 37% מכלל הכנסותיה ברבעון השני וכי רשמה גידול של 50% ברווח הנקי.

החברה דיווחה על רווח של 36 מיליון דולר, או 32 סנט למניה - עלייה של 45% לעומת רווח של 19.8 מיליון דולר ברבעון המקביל, ולעומת תחזית אנליסטים לרווח של 30 סנט למניה.

הגורם העיקרי שהניע את גלגלי הצמיחה היה הגידול של 64% בהכנסות Monster.com, שרשמה גידול משמעותי במספר מחפשי העבודה לאור הפיטורים הנרחבים שפגעו ברוב ענפי ההיי-טק.

סמנכ"ל התפעול של החברה, ג'ים טריסי, אמר כי החולשה הכלכלית פגעה במחלקות הפרסום וחיפוש הבכירים בחברה, אך "אנו מאוד מרוצים עם תוצאות הרבעון". טריסי הוסיף כי החברה מתכוונת להאיץ את האינטגרציה של רכישותיה האחרונות - FlipDog.com, FastWeb.com, ו-Jobline.

ב-29 ביוני הודיעה החברה על כוונתה לרכוש את המתחרה העיקרית במגזר אתרי חיפוש המשרות - HotJobs.com - עבור סכום של 460 מיליון דולר. HotJobs.com, אשר היכתה את התחזיות ברבעון השני, מוערכת ב-395.7 מליון דולר על בסיס מחיר הסגירה של 10.6 דולר למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully