וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: הנאסד"ק חוזר לירידות - משיל 0.5%; אי.סי.איי עולה בכ-1% בעקבות הדו"חות

רמי קפלן

8.8.2001 / 22:29

סיסקו יורדת בכ-3% בעקבות אזהרת ההכנסות שפירסמה; צ'ק פוינט יורדת בכ-5.2%; טבע עולה בכ-1.7% עם הודעת הסיכוי המחודש לאישור סבסוד הקופקסון בבריטניה

המסחר בוול סטריט מתאפיין היום בתנודתיות. לאחר שירד בשעת המסחר הראשונה והספיק לבקר בטריטוריה החיובית, נסחר כעת מדד הנאסד"ק שוב בירידה - של כ-0.5%. מדד הדאו ג'ונס יורד בכ-0.3%. נראה שהמשקיעים דוחים את נתוני פריון העבודה בשוק האמריקאי שפורסמו אמש שהצביעו על צמיחה של 2.5% ברבעון השני, צמיחה טובה מהצפוי.

נתון חשוב נוסף שייתכן שמעיב על אווירת המסחר היום הוא אזהרת ההכנסות של סיסקו . החברה הודיעה היום שהכנסותיה ברבעון השלישי עשויות לרדת בכ-5% ביחס לרבעון השני. אמש בתום המסחר פירסמה סיסקו את הדו"ח לרבעון השני ועמדה בתחזיות הרווח של האנליסטים בוול סטריט, עת הציגה רווחים של 163 מיליון דולר. עם זאת, נתון זה מצביע על ירידה של 86% ביחס לרווחי הרבעון המקביל. מניית סיסקו נסחרת כעת בירידה של כ-2%.

הישראליות נסחרות במגמה מעורבת

בקרב הישראליות מרכזת היום עניין מניית יצרנית מוצרי האבטחה לאינטרנט צ'ק פוינט , שיורדת בשיעור של 5.2% למחיר של 40.5 דולר. נראה שצ'ק פוינט מושפעת מהירידות שנרשמות במניית נוקיה (סימול NOK), הנסחרת כעת בירידה של כ-3.5%. נוקיה מפיצה את מוצרי ה-VPN של צ'ק פוינט כחלק ממוצריה.

נור פירסמה היום את הדו"ח שלה לרבעון השני, לפיו עמדה בתחזיותיה המונמכות ורשמה הכנסות של 30.1 מיליון דולר, גידול של 25.2% ביחס לרבעון המקביל. מניית החברה, שהגיעה לאיזון בשורת הרווח, עולה עתה בשיעור של כ-3.7% למחיר של 5 דולרים.

נתון אופטימי ששולח את מניית טבע לעלייה של כ-1.7% למחיר של 68.4 דולר הוא הפרסום מהיום לפיו הרשויות בבריטניה שוקלות עדיין את ביטול הסובסידיה על תרופת הקופקסון של החברה. זאת, לאחר שאמש פורסם כי הסבסוד לא אושר.

אי.סי.איי שיפרה את קצב שריפת המזומנים

מניה נוספת בכותרות היא זו של חברת הטלקום הישראלית, אי.סי.איי , שעברה לירידה של 2.2% למחיר של 4.8 דולרים. החברה פירסמה אמש את דו"חותיה לרבעון השני בהם הציגה הכנסות של 266.4 מיליון דולר - עלייה של 6% ביחס לרבעון הראשון, וירידה של 8% ביחס לרבעון המקביל.

מהנתונים שפירסמה אי.סי.איי ניתן ללמוד על שיפור ניכר בקצב שריפת המזומנים שעמד ברבעון השני על 32 מיליון דולר, לעומת 190 מיליון דולר ברבעון הראשון. עם זאת, החברה לא צימצמה את רמת המלאים באופן משמעותי, וזו עומדת על 367.1 מיליון דולר, לעומת 381 מיליון דולר ברבעון הראשון. זאת, למרות מחיקות מלאי בהיקף של 90.5 מיליון דולר שבוצעו בסוף הרבעון הראשון.

מנכ"ל החברה, דורון ענבר, העריך היום כי על אף רמת המלאים הגבוהה של החברה, המסתכמת ב-367.1 מיליון דולר, החברה לא תרשום מחיקות משמעותיות ברבעון השלישי. ענבר אף חזר על הערכתו כי החברה תציג רווחיות (פרופורמה) ברבעון הרביעי של השנה.

היום מודיעה החברה הבת של אי.סי.איי, אי.סי.טל , יצרנית מערכות זיהוי הונאה ברשתות טלפון, על רכישת חברת NetEye, חברה בת של טלרד נטוורקס, העוסקת בפיתוח מערכות למניעת הונאות ברשתות IP. אי.סי.טל הודיעה שתבצע את העסקה בתמורה ל-850 אלף ממניותיה, או 11 מיליון דולר, לפי מחיר של 13 דולר, שבו סיימה אמש מניית אי.סי.טל את המסחר. מנייתה נסחרת ללא שינוי במחיר של 13 דולר.

עוד בולטות בירידות מניית צורן , שיורדת בשיעור של כ-4.3% למחיר של 35.6 דולר, מניית מרקורי , שיורדת בשיעור של כ-3.1% למחיר של 36.2 דולר, ומניית אורכית , הנסחרת בירידה של כ-3% למחיר של 1.9 דולרים.

סאיטקס עתידה לפרסם היום את דו"חותיה לרבעון ומנייתה עולה ב-5.18% למחיר של 6.3 דולרים, המקנה לחברה שווי של כ-258 מיליון דולר. בשלושת החודשים האחרונים איבדה מניית יצרנית מכונות הדפוס הדיגיטליות כ-26% מערכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully