וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומסק חוזרת לרווחיות: סיימה את הרבעון השני ברווח של 246 אלף שקל

שלומי גולובינסקי

9.8.2001 / 13:17

מחזור ההכנסות צמח ל-25 מיליון שקל; הפעילות השוטפת של קומסק הניבה תזרים מזומנים חיובי של 2.4 מיליון שקל

לאחר רבעון אחד של הפסדים חוזרת חברת אבטחת התוכנה קומסק של ניסים בראל לרווחיות. קומסק סיימה את הרבעון השני של השנה עם רווח של 246 אלף שקל במחזור הכנסות של 25.4 מיליון שקל, לעומת רווח של 2.2 מיליון שקל במחזור הכנסות של 22 מיליון שקל ברבעון המקביל.

במלים אחרות, קומסק לא הצליחה לתרגם את הגידול במחזור הפעילות לרווחים. נהפוך הוא, הרווח הגולמי ירד ל-18% בלבד ממחזור המכירות והסתכם ב-4.5 מיליון שקל, לעומת רווח גולמי שהיווה 25% ממכירות החברה, ושהסתכם ב-5.5 מיליון שקל, ברבעון המקביל.

גם בסעיפי ההוצאות נרשמו עליות, הן בסעיף הוצאות מכירה ושיווק - ל-1.5 מיליון שקל, והן בסעיף הוצאות הנהלה וכלליות - שתפחו ל-2.9 מיליון שקל.

הפעילות השוטפת של קומסק הניבה תזרים מזומנים חיובי של 2.4 מיליון שקל. בסוף הרבעון הראשון נחו בקופתה של קומסק 38 מיליון שקל, שהם חלק לא מבוטל משוויה של החברה כולה בבורסה - 64 מיליון שקל.

קומסק עוסקת במגוון פעילויות בתחום אבטחת המידע בישראל, באירופה וביפאן. פעילויותיה כוללות ייעוץ, תכנון, הדרכה, השמה ותחזוקה בכל הנוגע לפרויקטים של מערכות מידע בארגונים.

כמו כן משווקת החברה מוצרים המיועדים לגיבוי נתונים וכן עוסקת באינטגרציה והתקנה של מערכות אבטחה, ובכלל זה רשתות פרטיות על רשת האינטרנט (VPN). קומסק פיתחה את e-Sure - תקן אבטחה המוענק לאתרי מסחר אלקטרוני אשר עומדים בכל דרישות האבטחה אותן קבעה החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully