וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגיס מזהירה מפני ירידה של כ-1.5% ברווח הגולמי כתוצאה מהפסקת שיווק תכשיר ה-Lipogis

אלי דניאל

8.8.2001 / 13:11

האזהרה - בעקבות הודעת באייר הגרמנית לפיה היא תפסיק לספק זמנית את ה-Lipogis המיועד לטיפול בהיפרליפידמיה, בשל תופעות לוואי; החברה מעריכה כי הרווח הגולמי השנתי שלה יקטן בכ-7 מיליון שקל

יצרנית ומשווקת מוצרי הפרמצבטיקה והקוסמטיקה הישראלית, חברת אגיס תעשיות הנמצאת בשליטת משה (מודי) ארקין, הודיעה היום בשעות הצהריים כי הרווח הגולמי השנתי שלה עלול לקטון בכ-7 מיליון שקל, וזאת בעקבות ההערכה כי החברה תפסיק לשווק בארץ, בשלב זה, את תכשיר ה-Lipogis המיועד לטיפול בהיפרליפידמיה.

הודעה זו באה לאחר שחברת באייר הגרמנית, בעל הזכויות בתכשיר ה-Lipogis, מסרה לאגיס כי בעקבות דיווחים על תופעות לוואי חמורות במקרים של שימוש משולב של Lipogis עם תכשיר אחר הנקרא Gemfibrozil, החליטה באייר להפסיק, באופן זמני, את אספקת תרופת ה-Lipogis בכל המדינות בהן משווקים תכשירים המכילים Gemfibrozil.

אגיס הוסיפה כי על אף שבישראל אין תכשירי Gemfibrozil, הרי שהחברה מניחה כי הוראות חברת באייר בדבר הפסקת אספקת התכשיר יחולו גם בישראל.

בשנת 2000 השיגה אגיס רווח גולמי של כ-414 מיליון שקל, כך שהשפעת הפסקת שיווק התרופה עשויה להקטין את הרווח הגולמי בכ-1.5% עד 1.7%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully