וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסנט ממשיכה לקצץ: תפטר 410 עובדים במפעליה בצרפת

יהודה שויצר

8.8.2001 / 23:54

"אנו עורכים ארגון מחדש, אשר באופן טבעי מוביל גם לקיצוצי עובדים", אמרה דוברת החברה; בסוף יולי הכריזה על קיצוץ 22 אלף משרות

ענקית ציוד התקשורת לוסנט ממשיכה לקצץ במלוא הקיטור. החברה הודיעה היום על פיטורי כשליש מהעובדים במפעליה בצרפת. החברה ציינה מעבר לפיטורי 410 העובדים שפוטרו, 140 עובדים נוספים יעברו לעבוד, ככל הנראה, תחת חברת SR טלקום, שרכשה חלק ממפעלי לוסנט בצרפת.

דוברת לוסנט ציינה כי בכירים בחברה כבר נפגשו עם נציגי ארגון העובדים על מנת לדון בפרטי הקיצוצים. "יש גם דיונים עם חברת SR טלקום, אך עדיין מוקדם מדי בכדי לקבוע כמה מ-140 העובדים עליהם דובר בתחילה, יעברו לעבוד שם", אמרה הדוברת.

הדוברת הדגישה כי למרות כל הספקולציות בנושא, ללוסנט אין כוונה לזנוח את עסקיה באירופה. "אנו עורכים ארגון מחדש, אשר באופן טבעי מוביל גם לקיצוצי עובדים" , אמרה הדוברת והדגישה "אנו לא יוצאים מאירופה".

לוסנט, שנקלעה לקשיים פיננסיים ודיווחה על הפסד גדול בהרבה מהצפוי ברבעון האחרון, ערכה תוכנית הבראה הכוללת קיצוצים רבים. בסוף יולי הכריזה על קיצוץ 22 אלף משרות. במסגרת תוכנית ההתייעלות החליטה למכור את חטיבת הסיבים האופטיים שלה ולהשלים ספין אוף של חטיבת אגיר (סימול AGRa).

החברה גם סגרה כבר שני מפעלים בארה"ב והודיעה על עצירת פעילות ניו ונצ'רס גרופ, זרוע ההון סיכון שלה. אפשרויות נוספות העומדות על הפרק הן הפרדת הזרוע מהחברה האם - כך דיווח "ונצ'ר ווייר". בנוסף, הודיעה בשבוע שעבר כי היא מחפשת אחר רוכשים למפעל ייצור מרכזיות סלולר בגרמניה. החברה ציינה כי אם לא יימצא רוכש, היא תיאלץ לסגור את המפעל בנירנברג, המעסיק יותר מ-700 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully