וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסה: אלביט הדמיה עלתה ב-2%

נתן שבע

29.10.2006 / 17:59

מדד תל אביב 100 התייצב ב-911 נקודות. גרנית הכרמל סגרה בירידה של 0.8% בצל המכרז למכירת השליטה

יום מסחר יציב יחסית התנהל היום בבורסה בתל אביב. המדדים המובילים נסחרו בירידות שערים קלות של עד 0.3%, ולקראת הנעילה עברו להיסחר בציבות עם נטייה לעליות: המעו"ף עלה ב-0.1% לרמה של 894 נקודות, מדד תל אביב 100 ננעל ביציבות ברמה של 911 נקודות והתל טק ירד ב-1.1%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.2 מיליארד שקל.

אוקטובר עומד להסתיים בעלייה של כ-8% במדד תל אביב 100, ולפי המסורת, המגמה החיובית אמורה להימשך גם בחודשים נובמבר-דצמבר. לצד המסורת, השוק עשוי לקבל רוח גבית מעוצמת השקל, הרגיעה במחירי הנפט והמשך תהליך הורדת הריבית. מדד המעו"ף רחוק בכ-0.8% מרמת השיא של מאי.

במניות הבנקים נרשמו ירידות קלות, לאחר זינוקים של עד 4% ביום חמישי. הפועלים עלתה ב-0.7% ולאומי הוסיפה 1.5%.

מדד הבנקים הוסיף היום כ-1.6% ואת המחזור השלישי בגובהו בשוק ריכזה תעודת הסל קסם בנקים - 62 מיליון שקל. את המחזור החמישי בגובהו בשוק - 56 מיליון שקל - ריכזה אינדקס בנקים שהחלה להיסחר היום, לאחר שהשלימה ביום רביעי גיוס של כ-30 מיליון שקל.

המסחר באינדקס נבע ברובו מיצירות חדשות, ומחר יחלו להיסחר שלוש התעודות החדשות של החברה המנטרלות את החשיפה המט"חית - בהשקעה בבורסות זרות. מבט בנקים ריכזה מחזור נמוך יותר משתי המתחרות - כ-15 מיליון שקל.


אלביט הדמיה זינקה היום בכ-2% במחזור של כ-43 מיליון שקל.

החברה השלימה בסוף השבוע את הנפקת החברה הבת פלאזה סנטרס, זרוע הנדל"ן של החברה, המרכזת בעיקר את פעילות הקניונים במזרח אירופה. החברה גייסה 230 מיליון יורו בבורסה הראשית בלונדון לפי שווי של 800 מיליון יורו, כמיליארד דולר אחרי הכסף, בבורסה הראשית בלונדון. בעקבות זאת תרשום אלביט הדמיה רווח הון של 600 מיליון שקל.

דלק נדל"ן התחזקה ב-1.1%, לאחר שדיווחה על עסקה חדשה בשווייץ יחד עם איש העסקים יגאל אהובי, לרכישת שלושה נכסים בעיר ברן בתמורה לכ-500 מיליון שקל. לאחרונה ציינו במעלות כי החברה סובלת מאיתנות פיננסית נמוכה מהממוצע וממינוף גבוה מדי, ומנגד נהנית ממיצוב עסקי גבוה. טבע איבדה 0.1%.

גרנית הכרמל סגרה בירידה של 0.8% לאחר שהוסיפה כ-2% במהלך היום, וריכזה מחזור של 3.3 מיליון שקל. היום הוגשו הצעות המחיר לרכישת החברה. בין המתמודדים קרור, מבטח שמיר, ניו קופל וישעיהו לנדאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully