וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב פותחת בירידות קלות: המעו"ף מאבד 0.2%; אלביט הדמיה מזנקת ב-3% לאחר הנפקת החברה הבת בלונדון

עומר שרביט

29.10.2006 / 13:06

טבע מאבדת 0.1%; הפועלים מאבדת 0.4%; לאומי מוסיפה 0.1%



המסחר בבורסה בתל אביב נפתח הבוקר בירידות שערים קלות. מדד המעו"ף מאבד 0.2% לרמה של 891 נקודות, מדד תל אביב 100 יורד בשיעור דומה לרמה של 908 נקודות ומדד תל טק רושם ירידה של 1%. מחזור המסחר - 50 מיליון שקל.



תל אביב פתחה הבוקר במרחק של כ-1% מרמות השיא שרשמה בחודש מאי. המשך הצמיחה, הציפייה לתהליך ירידת ריבית, התקציב שאמור לעבור מחר בכנסת, מחירי הנפט הנמוכים והשקל החזק - כל אלה הובילו את הבורסה לרמות שבה היא נסחרת היום ועשויים להמשיך ולתמוך בשוק המניות.

בוול סטריט ננעל שבוע המסחר בירידות, לצד מימוש רווחים של חלק מהפעילים ונתוני צמיחה אשר העידו שוב על המשך ההאטה בארה"ב.



"הרבה תלוי בקצב האטת הצמיחה בארה"ב", אומר הבוקר פעיל בשוק. "התמתנות בצמיחה, לצד ירידה במחירי הנפט ובריביות, עשויות להמשיך את העליות בארה"ב ובשאר בורסות העולם. כניסה למיתון זה כבר סיפור אחר לגמרי".

הצעת התקציב של הכנסת תוגש לכנסת מחר, כאשר כניסתם לממשלה של אביגדור ליברמן ומפלגתו ישראל ביתנו, עשויה לסייע להעביר את ההצעה בקריאה ראשונה.



הדמיה מזנקת בכ-3% לאחר שהשלימה בסוף השבוע את הנפקת החברה הבת פלאזה סנטרס, זרוע הנדל"ן של החברה, המרכזת בעיקר את פעילות הקניונים במזרח אירופה. החברה גייסה 230 מיליון יורו בבורסה הראשית בלונדון לפי שווי של 800 מיליון יורו, כמיליארד דולר אחרי הכסף בבורסה הראשית בלונדון. בעקבות זאת תרשום אלביט הדמיה רווח הון של 600 מיליון שקל.



במניות הבנקים, מגמה מעורבת: משילה 0.4% ו מוסיפה 0.1%.



רוב המניות הדואליות הכבדות נסחרות בפערים שלילים. פותחת בפער שלילי של 0.2% ומאבדת 0.1%. החברה תפרסם את דו"חותיה לרבעון השלישי ביום שלישי בשבוע הבא. פריגו שפתחה בפער שלילי של 1.3% יורדת ב-0.7%, שפתחה בפער שלילי של 1.3%, משילה 1.6%.



> למבט על כל השווקים, הקליקו כאן


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully