וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט-אפ שיממש את חזון ה-WiMax

גיא גרימלנד

29.10.2006 / 9:26

רנקום זוכה לתשומת ליבם של כרישי התקשורת, בעקבות פיתוח תקן לטכנולוגיית WiMax; חברת הסטארט אפ הקטנה מראשון לציון היא הראשונה שיצאה עם מוצרים מסחריים המבוססים על השבב שלה, ונדמה שיש לה יכולת לשמר את היתרון על פני חברות מתחרות





רנקום משתפת פעולה עם יצרני שבבים במזרח הרחוק, שמשרתים חברות כמו למשל סמסונג. זו האחרונה קיבלה החלטה אסטרטגית לבסס את השבב של רנקום במכשירי כף יד שהיא מפיצה בקוריאה. סמסונג לא לבד; גם ענקית התקשורת נורטל בחרה לאחרונה בשבב של רנקום כדי לשדרג את מוצרי ה-WiMax העתידיים שלה.



מבחינת מכירות, חדד מבהיר שהחברה עושה חיל ומשתפרת משנה לשנה. "בשנה החולפת מכרנו ב-11 מיליון דולר והשנה נכפיל את המכירות של 2005 תוך כדי גידול הרווח, וכשהשוק יתפרץ - מי יודע. אני מפחד להעריך", מציין חדד. לדבריו, החברה לא חושבת על אקזיט, אבל "אם תגיע הצעה מתאימה, נשקול אתה". בימים אלו החברה מבצעת ניסויי שדה של הטכנולוגיה שלה עם מפעילות וחברות תקשורת, וזהו גם המרכיב העיקרי בהכנסות שלה. כעת נותר לראות אם המוצרים המסחריים שמבוססים על השבב שלה, אכן יתנו לה יתרון על פני מתחרותיה. אם עולם התקשורת והרגולטור יאמצו את טכנולוגיית ה-WiMax על פני ה-Wi-Fi, או בשילוב עמה, הדבר יהווה זריקת עידוד לרנקום - הקטנה בשוק כרישי התקשורת.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully