וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1 אלוהינו

TheMarker

29.10.2006 / 8:59

הכל אישי עולה לראש פינה ■ מה משותף לאגד ולערוץ 1? ■ מה הייתם עושים אם היתה בבעלותכם חברה להפקת טלוויזיה? ■ איך עקץ ויזנטל את צנגן? ■ למה ליאור שליין בכה? ■ מה קרה מאחורי הקלעים של התוכנית "עובדה"? ■ מה נשאר מהרב תרבותיו



מאת רוני קורן-דינר, נעם בוקסבאום, גליה שילה וערן גבאי



בפאנל ה"גריל" בו נצלה מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר, אמר לו מנכ"ל רשת יוחנן צנגן כי נראה שעכשיו יהפוך הערוץ ל"ערוץ אחד אלוהינו", ושאם יהיו פרסומות של פרטנר, הן יישארו בכתום. בהתייחס אל עברו של שקלאר כנהג אגד, אמר צנגן כי לערוץ 1 ואגד יש כמה קווי דמיון שיקלו עליו בתפקיד. "בשניהם מדובר בכסף קטן ולקוחות קשישים".



צנגן אמר לשקלאר שערוץ 1 יתאים לו, כי הוא כמו התנחלות (שקלאר מתגורר בעפרה): "מקום מבודד, מוקף אויבים, ומדי פעם חיים יבין מגיע ושואל שאלות".



מוקדי עובר למזומן



בפאנל "תנו לנישה לנשום" , שאל המנחה אודי מירון את המשתתפים מה היו עושים אילו היתה בבעלותם חברה להפקת ערוצי טלוויזיה. דידי לחמן-מסר, המשנה ליועמ"ש, ענתה ללא היסוס: "הייתי מוכרת אותה".



יורם מוקדי, שפורש מתפקיד יו"ר מועצת הכבלים, הודיע שלא ישיב. "יש לי הרבה רעיונות, אבל במשך 6.5 שנים נתתי עצות בחינם, אז מעכשיו רק עצות בתשלום", אמר מוקדי.



צנגן+ 4



סמנכ"ל התוכן של yes, יונה ויזנטל ומנכ"ל רשת יוחנן צנגן נפגשו באחת הפינות של מתחם הפסטיבל. צנגן העיר שבכל מקום שמסתכלים בו רואים את TheMarker. ויזנטל עקץ את צנגן, שבאחרונה הגדיל את מספר המשנים למנכ"ל ברשת לארבעה, "שבכל מקום שמסתכלים בו דווקא רואים משנים למנכ"ל של רשת".



שליין מגשים חלומות



המעבר של ליאור שליין להגשת תוכנית לייט נייט בערוץ 10 זכה כמובן להתייחסות מצדו של יוחנן צנגן מנכ"ל רשת, האקסית של שליין. "אני שמח בשביל שליין, כי זוהי הזדמנות בשבילו להגשים חלום. אני זוכר שכש'משחק מכור' הגיעה ל-27% רייטינג, שלייןבא לבכות אצלי ואמר שהוא רוצה לחזור להיות אנונימי".







ליאור שליין אמר על יורם מוקדי, היו"ר הפורש של מועצת הכבלים: "זה אחד האנשים שתרמו הכי הרבה לטלוויזיה בישראל. זה לפחות מה ששמעתי אותו אומר לשומרים בכניסה לפסטיבל, שלא רצו לתת לו להיכנס".



הדופק של מיכאלי



גיא מרוז לא פיספס הזדמנות נוספת לרדת על רבקה מיכאלי, שנצלתה בעצמה ב"גריל" בערוץ 2, ואמר שתמוה שהסכימה להשתתף בשיפודו של שקלאר, שכן "דווקא לה יש את כל מה שנדרש כדי להגיש תוכנית בערוץ הראשון - דופק". מרוז החמיא למיכאלי על הקמפיין לאחוזת פולג, ואמר כי זומנה לאחרונה לקמפיין נוסף, לבית של קשישים שחיים בהכחשה והדחקה ששמו "בית גילה קצב".



קללת המנצחים



הסטנדאפיסט קובי אריאלי, שנזרק באחרונה מקשת, כשהורדה תוכניתו שעסקה ביחסי חילונים-דתיים, התייחס לדרישות שהועלו במכרז ערוץ 2 להשתתפות יוצרים מהפריפריה. לדבריו, כדי למצוא מה נותר עכשיו מדרישה זו "צריך להריץ לאחור קלטת של 'כוכב נולד' ולמצוא את הרגע שבו אודי ליאון (האחראי על הרב-תרבותיות בקשת) חוצה את הפריים מאחור כשעל הגב שלו הומו ערבי עם כיפה".



דיין בהקשב



בפאנל שעסק במתרחש מאחורי הקלעים של התוכנית "עובדה" סיפרה אילנה דיין על הדרך יוצאת הדופן שבה התגלגלה לידיה פרשת ישראייר: "התקשר אלי אדם שלא הכרתי, שהופיע בקטע מעבר קצר באחת מהתוכניות, וביקש ממני רק להקשיב לסיפור חייו הטרגי, גם אם לא ייצא לי מכך דבר". דיין הקשיבה לסיפור של אותו אדם, ולהפתעתה, כעבור כמה ימים הגיע אליה בנו, ונתן לה את הסיפור של ישראייר.



עורך התוכנית דורון גלעזר אמר כי פרשת ישראייר הדגישה את הצורך ב"חומות סיניות" שיפרידו בין הזכיינים ליוצרי התוכניות. לדבריו, ההפרדה הזאת קיימת ב"עובדה" והתחזקה כתוצאה מהפרשה. הוא הוסיף כי אירוע חד-פעמי ברמה טלוויזיונית כמו פרשת ישראייר זכה להבלטה, אף כי אירועים מסוג זה מתרחשים בעיתונות היומית בתדירות גבוהה מבלי שימשכו כל תשומת לב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully