וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארטיגיימינג ו-888 במגעים למיזוג

סוכנויות הידיעות

29.10.2006 / 12:23

"סאנדיי טיימס": מיזוג שתי החברות ייצור חברה בשווי של 2.9 מיליארד דולר


שתיים מחברות ההימורים המקוונים הגדולות בבריטניה, פארטיגיימינג ו-888, קיימו שיחות ראשוניות לגבי מיזוג אפשרי. המיזוג ייצור חברה בשווי 1.6 מיליארד ליש"ט (2.9 מיליארד דולר) - כך מדווח העיתון "סאנדיי טיימס". שתי החברות מנסות למצוא דרך להתמודד עם הירידה בהכנסותיהן ובמספר המהמרים באתרים, לאחר אישור החוק בארה"ב המגביל הימורים באינטרנט.

מנהלים בכירים מפארטיגיימינג ומקבוצת 888, שבשליטת זוגות האחים אהרון ואבי שקד, ושי ורון בן-יצחק, ניהלו שיחות ניסיוניות במהלך השבועות האחרונים לשיתוף פעולה בין שתי החברות. לפי העיתון, שיחות נוספות צפויות להתקיים במהלך השבועות הקרובים.

גורם המקורב לפרשה אמר ל"סאנדיי טיימס": "כל אתרי ההימורים באינטרנט מנהלים שיחות מזה מספר שבועות. בתחילה היו תוכניות למיזוגים בין כמה חברות בעסקי ההימורים באינטרנט כדי ליצור חברה אחת ענקית, אבל בשלב זה נראה יותר מציאותי למזג שתי חברות בכל פעם".

חברות ההימורים באינטרנט מנסות לרכוש חברות אחרות בענף, כדי להגדיל את מספר המשתמשים, אשר ירד בצורה חדה מאז החלתו של החוק האמריקאי. לפני מספר שבועות הכחישה פארטיגיימינג ידיעות על כך שבכוונתה לרכוש את חברת גיימסיס.

מניית פארטיגיימינג צנחה ב-70% בבורסת לונדון במהלך החודש האחרון. במהלך אותה קופה צנחה מניית 888 ב-24%.

בשבוע שעבר פורסם כי חברת רנדום לוג'יק, החברה הבת של קבוצת 888, החלה בפיטוריהם של עשרות עובדים. החברה מעסיקה בישראל 435 עובדים, מתוך כ-950 המועסקים על ידה ברחבי העולם. החברה הודיעה על פיטורי 29 עובדים בישראל - המהווים 7% מכלל המועסקים בארץ, ועוד עשרות עובדים מפעילותיה הנוספות. הפיטורים מתבצעים על רקע ההאטה בפעילות מגזר ההימורים באינטרנט בעקבות החקיקה האמריקאית המגבילה פעילותן של חברות אלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully