וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רד האט: "הסמכות החומרה והתוכנה של רד האט לא יהיו תקפות למי שאורקל תתמוך בהם"

רפאל פוגל

29.10.2006 / 13:56

לייזי אורן, נשיא מטריקס, "הלקוח הישראלי צריך איש תמיכה שהוא יכול לצעוק עליו בעברית ולא באנגלית"



לייזי אורן, נשיא חברת מטריקס אשר מייצגת את רד האט בישראל, לא מוטרד מהצהרת המלחמה של אורקל, שהודיעה כי תציע שירות תמיכה מתחרה ברד האט, והתחייבה לספק את שירותי התמיכה ללקוחות קיימים של רד האט בחצי המחיר.



"עם כל הצניעות, מי שעשה את ההבדל בכניסה של הלינוקס אל השוק הארגוני הישראלי, היא מטריקס. הקוד לא השתנה משמעותית בשנתיים האחרונות, חברת רד האט היתה לפני שנתיים, וגם הקוד הפתוח היה לפני שנתיים. מה שהשתנה זה שנכנס לישראל גוף כמו מטריקס שסיפק תמיכה מאוד משמעותית והראה שיש ארגון שאפשר לסמוך עליו", אמר אורן.



"הלקוח הישראלי צריך איש תמיכה שהוא יכול לצעוק עליו בעברית ולא באנגלית", אומר אורן ומוסיף כי "אנחנו מספקים היום מערך מקיף של שירותי תמיכה ושירותים מקצועיים ללקוחות רד האט בישראל, במגוון רחב מאד של ארגונים מהמובילים במשק. מערך התמיכה נסמך על צוות מקצועי רחב ומנוסה של מטריקס, הממוקד כולו בתחום הלינוקס ועומד לרשות לקוחותינו ושותפינו העסקיים בישראל ומאפשר רמת תמיכה מקומית ללא תחרות, שאינה מחייבת פניות לגורמי תמיכה בחו"ל".



אורן מאמין שכאשר התחרות גוברת, בדרך כלל גם השוק כולו גדל, "החוקיות הזו נכונה לגבי שוק השוקולד ונכונה גם לגבי שוק מערכות ההפעלה. אין ספק כי נצטרך להתאים את עצמנו לעולם תחרותי יותר שמכיל עכשיו גם את אורקל, אבל אנחנו ניתן לארגונים מוצר שהוא שילוב מוצלח גם של מחיר וגם של איכות שירות התמיכה".



מחברת רד האט העולמית נמסר בתגובה להודעת אורקל, כי "ההזדמנות עבור לינוקס רק הולכת וגדלה. תמיכת אורקל בלינוקס מאשרת את הובלתה הטכנית של לינוקס ואת סופה של יוניקס הקניינית.
עם זאת, חשוב להבהיר כי אורקל אינה תומכת במערך יישומי רד האט (Red Hat Application Stack), ב-JBboss, Red Hat GFS, ומוצרי Red Hat נוספים".



ברד האט הוסיפו כי: "אורקל טוענת כי תמיכת לינוקס שלה תכלול אותה תאימות של חומרה ותוכנה והסמכות כמו זו של RHEL. הדבר אינו כך, מאחר שאורקל קבעה כי היא תבצע שינויים בקוד באופן נפרד מרד האט. שינוים אלה לא ייבחנו במהלך תהליך בחינת והסמכת חומרה ותוכנה של רד האט, לא ניתן יהיה להבטיח את תאימותם לסביבות חומרה ותוכנה מגוונות והם עלולים לגרום להתנהגות בלתי צפויה. מכאן שהסמכות (Certifications) החומרה והתוכנה של רד האט לא תהיינה תקפות למי שאורקל תתמוך בהם".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully