וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילומור דיווחה על רכישת 50% מפרויקט בית שמש תמורת 17.2 מיליון דולר - באיחור של ארבעה חודשים

עומר שרביט

29.10.2006 / 14:45

מילומור פירסמה את הדיווח ביום חמישי בלילה, בעקבות בקשת רשות ני"ע



באיחור של כארבעה חודשים, מדווחת מילומור שבשליטת פרדי רובינסון על הסכם הפשרה עם אברהם גזונדהייט, בסכסוך על פרויקט מצפה בית שמש. במסגרת הפשרה, מילומור תרכוש מגזונדהייט את הלוואת הבעלים של החברה כלפיו בהיקף של 17.2 מיליון דולר. בתמורה, החברה תקבל מחצית מפרויקט מצפה בית שמש ותגיע לאחזקה של 100%.



בנוסף לאיחור, מילומור דיווחה על הסכם הפשרה ביום חמישי סמוך לשעה 23:00, לאחר ששוק ההון כבר יצא לחופשת סוף השבוע ועיתוני השבת נסגרו.



הדיווח נעשה לבקשת רשות ני"ע, ומילומור מסבירה את היעדר הדיווח עד כה, בכך שהסכם הפשרה הותנה בתנאים מתלים. כמו כן, החברה אומרת כי הלוואת הבעלים של גזונדהייט אוחדה באיחוד יחסי בדו"חות הכספיים של מילומור ומצפה, וכי הנושא אוזכר בדו"ח הדירקטוריון של החברה. עוד אומרים במילומור כי לאור ניסיון העבר עם גזונדהייט, החברה רצתה להיווכח שהעסקה סופית ומוחלטת.



טענת התנאים המתלים הינה תמוהה במקצת, על רקע העובדה שבכל יום מדווחות עסקות מהותיות יותר או פחות, המותנות בתנאים מתלים ואין כל ודאות כי יתממשו. הסכסוך של מילומור עם גזונדהייט כלל הגשת תביעה מצדה נגד רסידו ומצפה, במסגרתה עתרה לפירעון חוב כספי שהחברות היו חייבות לה בגין תשלום ראשון של החזר הלוואת הבעלים.



בנוסף, דרשה מילימור שעבוד על אחד הנכסים שמצפה בנתה באותו זמן. בהמשך, הגישה בקשה לכינוס נכסים של מצפה והסכם הפשרה מבטל את התביעות המשפטיות הנ"ל. פרויקט מצפה בית שמש כולל קניון וזכויות בנייה לכמה מאות יחידות דיור בעיר בית שמש.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully