וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיוטרקובסקי העיד בביהמ"ש: ארנון החתים אותי במרמה על מסמך הנאמנות של סלקום

ענת רואה

30.10.2006 / 9:38

עו"ד רם כספי, המייצג את ארנון, התייחס לטענה לפיה ארנון לא דיווח על נאמנות ואמר כי אף בהנחה שהדבר נכון, הרי שאינו מקנה לפיוטרקובסקי זכות לרכושו של ארנון; שלב ההוכחות בתיק ייפתח בעוד כחודש וחצי



שלמה פיוטרקובסקי, מנכ"ל הבנק הבינלאומי לשעבר, טען אתמול בביהמ"ש כי עו"ד יגאל ארנון, שתובע ממנו מחצית ממניות סלקום המוחזקות על ידיו, החתים אותו במרמה על מסמך הנאמנות שעליו הוא מסתמך כיום בדרישתו לקבל את המניות.



פיוטרקובסקי, שהגיע אתמול לדיון בתיק שמתקיים בפני נשיא ביהמ"ש המחוזי בתל אביב, אורי גורן, נתבקש על ידי הנשיא להשיב רק לשאלה אחת, והיא אישורו או הכחשתו לגבי חתימתו המתנוססת על גבי מסמך הנאמנות שהציג ארנון. על פי מסמך זה התחייב פיוטרקובסקי להחזיק עבור ארנון בנאמנות את מחצית המניות בשווי של כ-20 מיליון שקל. עד כה לא היה ברור לחלוטין מהי גרסתו של פיוטרקובסקי בפרשה, והנשיא גורן ציין כי "הגיע הזמן להיות ברור".



"אני מבקש תשובה רק לשאלה הזו, לגבי החתימה ולא לגבי התוכן, האם השרבוט הזה הוא של אדוני?", חזר והדגיש גורן. "אם לא נקבל תשובה ברורה, יהיה קשה להכריע בעניין הזה". פיוטרקובסקי השיב כי מעולם לא ראה את המסמך שמציג ארנון ולא חתם עליו. "ואם חתימתי נמצאת פה כפי שנראה שהיא נמצאת, זה רק בגלל שהיא שולבה במסגרת עותק נוסף או עותקים אחרים שחתמתי למר ארנון", אמר.



במסגרת החקירה הנגדית ביקש עו"ד רם כספי להבהיר את תשובתו של פיוטרקובסקי, ואמר לו: "אם אני מבין נכון, הטענה שלך היום שהחתימה שלך מופיעה, אבל יגאל ארנון שיושב פה באולם החתים אותך בין יתר המסמכים, ומותר לי להשתמש במילה קשה ואני מתנצל בפני ארנון, הוא בעצם רימה אותך?". "נכון מאוד", השיב לו פיוטרקובסקי.



עו"ד כספי התייחס בדיון לאחת מטענותיו של פיוטרקובסקי, לפיה ככל שמדובר בנאמנות כפי שטוען ארנון, הרי שהאחרון כלל לא דיווח על הנאמנות כפי שנדרש ממנו. לדברי כספי, אף אם הטענה נכונה, הרי שהיא אינה פוגעת בזכותו של ארנון לקבל מפיוטרקובסקי את חלקו במניות. "נניח שהיה צריך לדווח על הנאמנות, לא יודע מי אבל נניח, ונניח שארנון לא דיווח - אז מה, זה מקנה לפיוטרקובסקי להגיד לו 'תלך מפה'? שישלח את הנכס לוועדת העזבונות במשרד המשפטים ולא ייקח את זה לעצמו".



כספי ציין עוד כי מבחינת ארנון, אין חשיבות אם היה מדובר בהחזקת המניות במסגרת קיומה של נאמנות בין השניים או לא, וכי בכל מקרה, מרגע שפיוטרקובסקי חתם במודע על המסמך, עליו לקיים את התחייבותו כלפי ארנון.



הנשיא גורן הורה כי שלב ההוכחות בתיק ייפתח ב-14 בדצמבר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully