וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי פדן: "מקדונלד'ס ישראל צומחת בקצב ממוצע של 10% בשנה"

TheMarker

30.10.2006 / 9:35

"מקדונלד'ס ישראל תגיע עד סוף 2008 למחזור של חצי מיליארד שקל ו-150 מסעדות"



עמרי פדן, מנכ"ל מקדונלד'ס ישראל, אומר כי הרשת תסיים את השנה עם מחזור מכירות בהיקף כספי של יותר מ-400 מיליון שקל. לדבריו, מקדונלד'ס צומחת בקצב ממוצע של כ-10% בשנה ופדן מעריך כי ב-2007 מחזור המכירות יגיע לכ-450 מיליון שקל וב-2008 יחצה את קו חצי מיליארד השקלים והרשת תפעיל 150 מסעדות.



רשת מקדונלד'ס מתכננת לפתוח 12 מסעדות נוספות בשנה הבאה, שמתוכן שתי מסעדות כשרות, ו-12 נוספות גם ב-2008. השנה פתחה הרשת 10 מסעדות חדשות.



למקדונלד’ס, רשת המזון המהיר הגדולה בישראל, 125 מסעדות. לפני כשנתיים השיקה הרשת בישראל את המהפכה הבריאותית בשורה של מהלכים, שכללו מעבר לשמן קנולה נטולשומן טראנס ומופחת בשומן רווי, ללחמניות מועשרות בוויטמינים ובסיבים, הפחתת הקלוריות ברטבים, הפצת חוברות תזונה נכונה ואורח חיים בריא, המפרטות את הערכים הקלוריים של תפריט מקדונלד'ס וסימון הערכים התזונתיים באמצעות מדבקה על כל מוצר ומוצר הנמכר ברשת.



מקדונלד'ס מנהלת בימים אלה קרב ענקים מול שניים מזכייני הטלוויזיה המסחרית - קשת וערוץ 10. ענק ההמבורגרים שוחר הבריאות מפרסם את הקמפיין החדש שלו רק ברשת בערוץ 2 - כלומר, רק שלושה ימים בשבוע.



הסיבה לכך שמקדונלד'ס מפרסמת רק ברשת, היא שרשת המסעדות מסרבת לשלם מחירים גבוהים יותר מבעבר עבור זמן האוויר לפרסום, כפי שדורשים בקשת ובערוץ 10. המחלוקת ההתעוררה לאחר שמקדונלד'ס העבירה את תקציבה ממשרד הפרסום מקאן-אריקסון למשרד יהושע TBWA, וציפתה להמשיך לשלם אותם מחירים כמו ששילמה לפני המעבר.



ביולי האחרון החליטה מקדונלד'ס להפסיק לפרסם בקשת ובערוץ 10. באחרונה אמר פדן בעניין: "נפרסם רק אצל זכיינים שיציעו מחירים הוגנים".



מודי פרידמן, מנכ"ל ערוץ 10, התייחס לנושא בראיון לגליון MarkerWeek האחרון: "האם יש מקום בעולם שמקדולנד'ס מפרסמת בו רק שלוש פעמים בשבוע?" תמה פרידמן. " זה מגוחך, אבל אני חושב שזה זמני. המפרסמים הגדולים עוד יתעשתו".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully