וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סלוצקי רכש מ-HOT את מלוא הבעלות על ערוץ הבידור הישראלי

רוני קורן-דינר

30.10.2006 / 9:30

המעבר לבעלות מלאה יפנה ל-HOT תקציב למימון הפקות מקור



המפיק וסוכן האמנים חיים סלוצקי רכש מ-HOT את מלוא הבעלות על ערוץ הבידור הישראלי - כך נודע ל-TheMarker. העסקה נמצאת בשלביה הסופיים, ועדיין לא ברור באיזה תנאים תועבר הבעלות לסלוצקי. עד כה הוחזק הערוץ בבעלות משותפת, בחלקים שווים. ערוץ הבידור הישראלי משודר באפיק 7 של חבית הבסיס של HOT והוא בלעדי לחברות הכבלים.



הבעלות המשותפת על ערוץ הבידור גרמה לו לבעיה רגולטורית לא פשוטה. מצד אחד, סלוצקי ובת זוגו, הבמאית והמפיקה דרי שי, הם הבעלים והאחראים באופן בלעדי על תכני הערוץ גם כיום. מצד שני, מועצת הכבלים והלוויין רואה ב-HOT את הבעלים ואת הערוץ כחלק מערוצי הבית של החברה. לעובדה זו יש השפעה מכרעת על מימון ההפקות בו. זאת, כיוון שעל פי כללי המועצה, 50% מסך הפקות המקור של HOT חייבות להיות בערוצים שאינם בבעלות החברה. על כן, כל סכום שהושקע בהפקות מקור בערוץ הבידור הישראלי (שכולו על טהרת הפקות המקור), נחשב להפקה של HOT, דבר שגרע למעשה מהסכום המוקדש להפקות בערוצים אחרים.



סלוצקי אישר את הידיעה, ואמר כי "רכישת הבעלות המלאה התקבלה בהחלטה משותפת, לטובת הערוץ". אלון שטרוזמן, מנהל חטיבת התוכן של HOT אישר אף הוא את הדברים, אך סירב להוסיף פרטים על העסקה.



תקציב הערוץ, שחוגג בימים אלה שנה לפעילותו, הוא כ-3 מיליון דולר בשנה. באחרונה מונתה לתפקיד המנכ"לית רינת קליין, לשעבר סמנכ"לית ניו-מדיה ברשת, והחליפה את חגית כספי שביקשה לפרוש לאחר תקופת ההקמה. כמו כן, עומד לפרוש בתוך כחודש העורך הראשי של הערוץ, אורי סלעי, אשר עובר לתפקיד עורך תוכנית הבידור של השלישיה "מה קשור" ב-HOT. את סלעי תחליף בתפקיד רווית מנדל, שעבדה עד כה כמפיקה ויועצת פיתוח לתוכניות ריאליטי ובידור.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully