וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפעילת הסלולר היפאנית סופטבנק הורידה תעריפים - ונאלצה לדחות לקוחות חדשים מפאת עומס יתר

סוכנויות הידיעות

30.10.2006 / 10:15

הוזלת המחירים עשויה להוריד 0.04% ממדד המחירים לצרכן ביפאן, מעריכים כלכלנים



סופטבנק, חברת השקעות הטכנולוגיה ומפעילת הסלולר היפאנית, הפסיקה לקבל מנויים חדשים ביום ראשון, לאחר שמספר בקשות ההצטרפות עלה על יכולת העיבוד של מערכת המחשב שלה בשל הוזלת תעריפי שירותיה. החברה הפסיקה לקבל פניות מלקוחות המבקשים לעבור אליה מחברות סלולר אחרות, וכמו כן השעתה בקשות של לקוחות המבקשים להפסיק לקבל את שירותיה.



בשבוע שעבר הורידה סופטבנק את תעריפיה אל מתחת לרמות של המתחרות הגדולות - NTT דוקומו ו-KDDI- יום לפני העברת חוק המאפשר למשתמשים להחליף ספקית סלולר ללא שינוי מספר הטלפון. עתה מציעה סופטבנק תוכניות מנויים בעלות של 210 ין (1.79 דולר לחודש) פחות מתעריף המתחרות. כמו כן מאפשרת החברה למנויים להתקשר אלו אל אלו בחינם בשעות מסוימות ביום.



מנכ"ל סופטבנק ומייסדה, מסיושי סן, אמר בשבוע שעבר כי החברה מתכננת לסבסד עלויות של מכשירים כדי למשוך אליה לקוחות. ב-13 באוקטובר העמיד סן סכום שיא של ערבונות כדי לממן את חובותיה של סופטבנק לוודאפון, לאחר שסופטבנק רכשה מהחברה הבריטית את פעילות הסלולר שלה ביפאן ב-12 מיליארד דולר באג"ח והלוואות.



הוזלת תעריפי השימוש של סופבטבנק עשויה להיות בעלת השפעה על הכלכלה היפאנית כולה, אמרו כלכלנים בטוקיו, עד כדי הורדת מדד המחירים לצרכן ב-0.04%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully