וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תדיראן קשר השלימה שלב שני בהסכם עם מדינה באסיה

נתן שבע

30.10.2006 / 9:59

מדובר בחוזה כולל של 55 מיליון דולר, עליו דיווחה החברה בסוף 2005

תדיראן קשר השלימה היום את תהליך קבלת ההזמנה לאספקת ציוד קשר טקטי מתקדם בהיקף של 55 מיליון דולר למדינה באסיה. השלב האחרון, בהיקף של כ-42 מיליון דולר, יבוצע במהלך השנים 2006 ו-2007.

חוזה לאספקת הציוד נחתם בחודש דצמבר 2005, ושלבים קודמים שלו - בהיקף של כ-12 מיליון דולר - בוצעו בשנת 2006. ההזמנה היא למערכות קשר מתקדמות בתחומי התדר ת"ג (תדר גבוה), HF ותג"ם (תדר גבוה מאוד), VHF, המיועדות הן להעברת נתונים והן להעברת דיבור בשדה הקרב המודרני.

השלמת תהליך קבלת ההזמנה באה בעקבות השלמת השלבים הקודמים של העסקה, ולהערכת החברה - זו מבטאת את שביעות רצונו של הלקוח מביצועי החברה בחוזה שנחתם, ומביצועי הציוד שסופק. עסקה זו היא השלב הראשון במסגרת תהליך המודרניזציה של הצבא, אותו מבצע הלקוח, והחברה מצפה להזמנות נוספות מלקוח זה בשלבים הבאים של תהליך המודרניזציה.

בשבוע שעבר דיווחה החברה על חוזה של 18 מיליון דולר עם מדינה באפריקה. סמנכ"ל בכיר בתדיראן קשר, עמוס ויצמן, ציין כי השלמת העסקה מחזקת את מעמדה של החברה בשוק הבינלאומי ומגדילה את צבר ההזמנות של החברה לשנת 2006. צבר ההזמנות של החברה, נכון לסוף הרבעון השני של השנה, מסתכם בכ-307 מיליון דולר לעומת 347 מיליון דולר בסוף 2005.

תדיראן קשר התאוששה ב-14% בחודש האחרון, תוך שהיא משלימה שיעור דומה של עלייה מתחילת השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully