וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד דורי קלגסבלד יחל לרצות את מאסרו כבר בשבוע הבא

ארנון בן-יאיר

30.10.2006 / 11:06

על פי ההערכות, כניסה מוקדמת לכלא תפחית את העניין הציבורי בפרשה, תהווה זרז לדיון בערעור ותהווה שיקול להקלה בעונש



עו"ד דורי קלגסבלד, הודיע כי בכוונתו להתחיל לרצות את מאסרו כבר בשבוע הבא, ולא להמתין עם ריצוי העונש עד לאחר הכרעה בערעורו על חומרת העונש. קלגסבלד נשפט בשבוע שעבר ל-15 חודשי מאסר בפועל ועוד 15 חודשי מאסר על תנאי, שלילת רישיון נהיגה ל-10 שנים, 10,000 שקל קנס ועיכוב יציאה מן הארץ עד לתום ריצוי המאסר, בגין גרימת מוות ברשלנות של יבגניה וקסלר ובנה ארתור בן השש.



קלגסבלד פגע עם רכבו ברכבם של יבגניה וארתור מאחור לפני כחצי שנה בכניסה הצפונית לתל אביב. ביצוע גזר הדין עוכב, על פי בקשת קלגסבלד, למשך 45 יום, לצורך הגשת ערעור לבית המשפט המחוזי, אך כעת מתברר כי קלגסבלד מעדיף שלא להמתין לערעור ולהתחיל מיד בריצוי עונשו.



הצעד המפתיע של קלגסבלד לא בא במקום ערעור, ובכוונת פרקליטיו, עוה"ד שמעון מזרחי, דן שינמן ואילן סופר להגיש ערעור על חומרת העונש לבית המשפט המחוזי. עם זאת, לדעת משפטנים, קלגסבלד מעריך שגם אם תופחת תקופת מאסרו במחוזי היא לא תבוטל לחלוטין, ויהא עליו לרצות תקופה כלשהי. על פי ההערכות, כניסה מוקדמת לכלא תפחית את העניין הציבורי בפרשה, תהווה זרז לדיון בערעור ותהווה שיקול להקלה בעונש.



עו"ד שמעון מזרחי, בא כוחו של קלגסבלד, אמר היום כי בהחלטתו של קלגסבלד אין חדש, והיא מהווה המשך ישיר להתנהלותו בפרשה לכל אורך הדרך. לדבריו, קלגסבלד הודה באשמה מיד בהזדמנות הראשונה שעמדה לרשותו, והוא מעוניין להאיץ את הטיפול בפרשה ככל שניתן ולשים אותה מאחוריו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully