וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבעון נוסף ללא צמיחה ברדוור

שירלי יום-טוב

30.10.2006 / 16:00

ההפסד הנקי - 1.1 מיליון דולר בשל הוצאה גבוהה על אופציות. ההכנסות היו 20.2 מיליון דולר - 400 אלף דולר מתחת לתחזיות

הדו"חות של רדוור לרבעון השלישי מעידים כי בינתיים אין חדש תחת השמש - החברה חתמה רבעון שלישי ברציפות של חוסר צמיחה, עם הפסד נקי בשורה התחתונה.

רדוור מקבוצת רד, המתמחה בפתרונות לניתוב עומסים ברשת, סיכמה את הרבעון שחלף עם הכנסות של 20.2 מיליון דולר. ברבעון הקודם היו המכירות 20.1 מיליון דולר, ומספר דומה נרשם גם ברבעון הראשון של השנה. ביחס לרבעון המקביל מדובר בעלייה של 6%. התחזית הממוצעת של שבעה אנליסטים היתה להכנסות של 20.6 מיליון דולר, ואילו רדוור הסתפקה בתחזית כללית לפיה הרבעון היה אמור להיות טוב יותר מקודמו.

שיעורי הרווחיות הגבוהים שאפיינו את רדוור בשנים קודמות הפכו להפסדים. ההפסד הנקי היה 1.1 מיליון דולר, 6 סנטים למניה, מול הפסד נמוך יותר - 600 אלף דולר - ברבעון הקודם, ומול רווח נקי של 1.6 מיליון דולר ברבעון המקביל.

הסיבה להפסד הנקי היא הוצאה גבוהה של 1.6 מיליון דולר על ההטבה הגלומה באופציות למנהלים ולעובדים. אם מנטרלים אותה, מקבלים רווח נקי של 600 אלף דולר, 3 סנטים למניה - סנט אחד מתחת לתחזית הממוצעת בוול סטריט.

ההרעה בתוצאות רדוור ניכרת היטב בגרף מניית החברה, אשר איבדה כשליש מערכה ממארס האחרון. רדוור נסחרת בתל אביב ובנאסד"ק לפי שווי שוק של 275 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully