וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם עינן: "רכישת גרנית הכרמל נכונה עבורנו"

שלומי שפר

30.10.2006 / 16:12

הקבוצה בחנה בתקופה האחרונה שורה של חברות ועסקים במטרה להרחיב את עסקיה תוך גיוון תחומי הפעילות

נשיא קבוצת עזריאלי, מנחם עינן, התייחס היום לראשונה לרכישת 54% מקבוצת במחיר של 148.5 מיליון דולר. עינן אמר היום, כי הקבוצה בחנה בתקופה האחרונה שורה של חברות ועסקים במטרה להרחיב את עסקיה תוך גיוון תחומי הפעילות, גרנית הכרמל ענתה על הקריטריונים האלה ולכן ביצענו את הרכישה במחיר המשקף היטב לא רק את שוויה של החברה אלא גם את התאמתה לאסטרטגיית פיתוח העסקים שלנו.

עינן הוסיף, כי מגוון התחומים בהן פועלת גרנית הכרמל, אנרגיה, נדל"ן תעשייה ומסחר בשילוב עוצמת החברות בכל תחום היווה שיקול מרכזי בהחלטת הרכישה. "את השבועות הקרובים נדגיש ללימוד עמוק יותר של הקבוצה ומנהליה על מנת לקבל תמונה מדויקת יותר, זאת טרם נגבש את האסטרטגיה העסקית הנכונה לגרנית הכרמל בהיבט של עסקיה של קבוצת עזריאלי", אמר.

בקבוצת עזריאלי הדגישו היום, כי למרות הצעות אטרקטיוויות שקיבל דוד עזריאלי לאחרונה מגורמים שונים בארץ ובחו"ל להשקעה מחוץ לישראל. הוא החליט כי את ההשקעות הגדולות של עסקיו הוא ימשיך למקד בישראל. בקבוצה מוסיפים, כי דוד עזריאלי היה ועודנו אחד המאמינים הגדולים בכלכלת ישראל, ובניגוד לאחרים, הוא מאמין שיש פה מקום נרחב לביצוע השקעות רבות ומצוינות.

מנחם עינן כיהן בעבר כמנכ"ל המשביר לצרכן, יו"ר מרקס & ספנסר ישראל במשך 6 שנים, ומשמש כנשיא קבוצת עזריאלי מזה 14 שנים. בין שאר עיסוקיו הוא גם חבר בוועדת וינוגרד.

קבוצת עזריאלי, בבעלות איש העסקים דוד עזריאלי, כוללת ארבע חברות: קנית השלום השקעות, קנית ניהול ומימון, IC (יחד עם בנק לאומי), ועזריטק המשקיעה בחברות היי-טק בשלבים הראשונים לפעולתן. קנית השלום מנהלת את מרכז עזריאלי (מגדלי המשרדים, הקניון והחניון,) פרויקט מע"ר מודיעין, הכולל שטחי מסחר, קניון, משרדים ודירות למגורים ואאוטלט הרצליה בהרצליה פיתוח.
קנית ניהול מנהלת את קניון איילון ברמת גן, מלחה-ירושלים,הנגב בבאר שבע, חולון ומרגלית השרון בהוד השרון. מנכ"ל קניוני עזריאלי הוא פאר נדיר והקבוצה היא בעלת הקניונים: עזריאלי (תל אביב) איילון (רמת גן), ירושלים-מלחה, הנגב (באר שבע), מרגלית השרון (הוד השרון), חולון, אואטלט הרצליה (הרצליה פיתוח).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully