וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרדוק יחזיר לניוז קורפ שכר דירה חודשי של 50 אלף דולר בעקבות תלונות של אנשי הפיקוח התאגידי

TheMarker

30.10.2006 / 18:36

ניוז קורפ, שרכשה 9% מערוץ 10, שילמה למרדוק 25.7 מיליון דולר בשנה שעברה



רופרט מרדוק, יו"ר ומנכ"ל ניוז קורפ, יחזיר לחברה שכר דירה של 50 אלף דולר לחודש, כך מדווח "פורצ'ן". איל המדיה המיליארדר, שמכר ב-25 מיליון דולר את הלופט שלו בסוהו וטרם סיים את השיפוץ של ביתו החדש בשדרה החמישית, אותו קנה ב-44 מיליון דולר, התגורר עד היום בדירה שכורה בבניין טארמפ פארק אווניו, על חשבון ניוז קורפ.



ההחלטה להטיל על ניוז קורפ את תשלום שכר הדירה לא מצאה חן בעיני אנשי הפיקוח התאגידי והמנהל התקין, ומרדוק החליט בחשאי להחזיר את הכסף. "מרדוק הגיע למסקנה כי יאה יותר לכסות את הוצאות הדירה בעצמו", אמר דובר מטעם מרדוק בתגובה לדיווח ב"פורצ'ן". ניוז קורפ צפויה לדווח על החזר ההוצאות לרשות לני"ע בארה"ב (SEC).



בדו"ח שהגישה בחודש שעבר, חשפה ניוז קורפ כי שילמה את שכר הדירה של מרדוק מאז מאי בנוסף ל-500 דולר בחודש על שירותים שונים. סידור זה היה אמור להימשך עד תום השיפוץ של ביתו העתידי של מרדוק, דירת פנטהאוז באפר איסט סייד שהיתה שייכת בעבר לאיל ההון לורנס רוקפלר. באותו דו"ח נכתב, כי מרדוק הרוויח בשנה שעברה 25.7 מיליון דולר (שכר של 4.5 מיליון דולר ובונוסים של 21.2 מיליון דולר).



המשקיעים לא התרגשו במיוחד מעניין הדירה - אולי משום שמניית החברה עלתה ב-40% בשנה החולפת- ובפגישת המשקיעים השנתית של ניוז קורפ, איש לא מהם לא פצה פיו בנוגע לכך.



ענקית המדיה ניוז קורפ נכנסה בספטמבר השנה לשוק הטלוויזיה הישראלי עם רכישת 9% מערוץ 10. מרדוק הוא בעל השליטה בניוז קורפ ומייסדה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully