וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקה בהיקף של כמיליון דולר לביונד סקיוריטי עם ספקית אינטרנט טורקית

גיא גרימלנד

30.10.2006 / 18:58

החברה הטורקית תציע שירות אבטחת מידע המתבסס על מערכת ה-Automated Scanning של ביונד סקיוריטי



חברת אבטחת המידע ביונד סקיוריטי (Beyond Security) חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם אחת מספקיות שירותי אינטרנט בטורקיה, ששמה לא נמסר. ביונד סקיוריטי צופה הכנסות של כמיליון דולר כתוצאה מההסכם.



החברה הטורקית היא ספקית אינטרנט לשוק הטורקי, המספקת מגוון שירותי אינטרנט וסלולר למשתמשים ביתיים ועסקיים. במסגרת ההסכם, תוסיף החברה לחבילת השירותים אותה היא מציעה ללקוחותיה, גם שירות אבטחת מידע המתבסס על מערכת ה-Automated Scanning, שהינה מוצר הדגל של ביונד סקיוריטי. כמו כן, תציע החברה ללקוחות ה"הוסטינג" שלה, סריקה שוטפת של האתרים שלהם.



"לראשונה יוכלו לקוחות האינטרנט של החברה לקבל יחד עם המידע על חשבון האינטרנט האישי שלהם גם מידע לגבי מצב אבטחת המידע שלהם. כל זאת בזמן אמיתי ותוך שליטה מלאה על השירות", אמר אבירם חניק, מנכ"ל ביונד סקיוריטי. "באמצעות המערכת שלנו תוכל ספקית האינטרנט הטורקית להציע ללקוחותיה שירות אוטומטי לבדיקת תקינותן של מערכות אבטחת המידע ברשת שלהן ולדווח על בעיות שנתגלו, על גבי החשבון החודשי אותו הם מקבלים בכל סוף חודש", אמר חניק.



ביונד סקיוריטי מתמחה בפיתוח טכנולוגיות בדיקה בתחום אבטחת המידע. החברה פיתחה את כלי ה- Automated Scanning, אשר מוטמע ברשת הארגון ומבצע בדיקות חדירה שוטפות ומחזוריות ברשת הפנימית והחיצונית של ארגונים, בארץ ובעולם.



עם לקוחות החברה נמנות החברות הבאות: סלקום, ישראכרט, אמדוקס, מגדל חברה לביטוח, כלל ביטוח, אל על, סאני אלקטרוניקה, ויזה, מפעלי נייר חדרה , צ'מפיון מוטורס, לאומי כארד, קלסברג ועוד.



לחברה משרד ראשי הממוקם בנתניה וחברה בת בארצות הברית.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully