וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרה הקמת שני מגדלי מגורים בני 30 ו-36 קומות ברחוב ארלוזורוב בתל אביב

אבי בר-אלי

31.10.2006 / 8:47

מועצת עיריית ת"א אישרה הסבה של שטח ציבורי ברחוב להקמת מגדל מגורים בן 36 קומות



רחוב ארלוזורוב יצמח לגובה: השבוע אושרה הקמתם של שני מגדלי מגורים ברחוב. הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה תל אביב אישרה את תוכנית מוסך דן, ומועצת העירייה אישרה את תוכנית רמז-ארלוזורוב במתכונתה החדשה.



תוכנית מוסך דן שאושרה אתמול עוסקת בשטח של שמונה דונמים ברחוב, ששימש בעבר מוסך שירות עבור קואופרטיב דן. לפי התוכנית, ישלב המתחם בנייה בגובה של ארבע קומות לאורך הרחוב לשימושי מסחר, ומאחוריה יוקם מגדל מגורים בן 30 קומות. לצד המתחם הבנוי תישאר גינה ציבורית בשטח של כארבעה דונמים, שתחתיה יוקם חניון ציבורי תת-קרקעי שבו 160 מקומות חניה.



שלשום החליטה מליאת מועצת עיריית תל אביב לאשר את תוכנית רמז-ארלוזורוב בעיר במתכונתה החדשה. התוכנית חולשת על קרקע עירונית בשטח של 17 דונם, שייעודו המקורי היה שימוש ציבורי. מן השטח נגזרו 3.3 דונמים שעליהם יוקמו 108 יחידות דיור במגדל מגורים בן 36 קומות (13,500 מ"ר בנוי), ולטענת העירייה, שיזמה את התוכנית, הקצאת השטח נועדה לממן את הקמתם של מבנה קהילתי סמוך בשטח של 2,500 מ"ר בנוי, מרכז ספורט בשטח 4,500 מ"ר, חניון תת-קרקעי ופרויקטים ציבוריים נוספים ברחבי העיר.



יו"ר סיעת הירוקים בעירייה, פאר ויסנר, וסגנית יו"ר הוועדה, מיטל להבי, אמרו כי מדובר בשערורייה, וכי לא ייתכן כי רשות מקומית תסב קרקע ציבורית לשם העשרת קופתה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully