וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NDS: זינוק של 30% ברווח הנקי ל-35.1 מיליון דולר

שירלי יום-טוב

31.10.2006 / 10:53

התוצאות עקפו התחזיות, עם עליית 14% בהכנסות ל-164 מיליון דולר. שולי הרווח התפעולי עלו ל-27.2%

חברת NDS ממשיכה לנפק תוצאות כספיות חיוביות, עם עלייה בהכנסות וברווחים, חדירה לשווקים חדשים והשקת מוצרים חדשים. החברה, המתמחה במערכות לגישה מותנה לשידורי כבלים ולוויין ובמערכות אינטראקטיוויות לפלטפורמות טלוויזיה, סיימה את הרבעון הראשון (פיסקאלי) עם צמיחה של 14% בהכנסות ל-164 מיליון דולר - כ-1.3 מיליון דולר מעל לתחזית ממוצעת של שישה אנליסטים בוול סטריט.

צמיחה של 25% ברווח התפעולי ל-45 מיליון דולר הקפיצה את הרווח הנקי בכ-30% לעומת הרבעון המקביל ל-35.1 מיליון דולר, 61 סנט למניה. בכך הצליחה החברה להותיר הרחק מאחור את התחזית בוול סטריט לרווח של 52 סנט למניה.

"נהנינו מרבעון מצוין, ומהשקת מספר מוצרים חדשים המרחיבים את מגוון הפתרונות שלנו ומאפשרים לנו לקחת חלק בשווקים חדשים", ציין אייב פלד, יו"ר ומנכ"ל החברה, שהחלה את דרכה בהר החוצבים בירושלים, ונקנתה בשלב מוקדם לפעילותה על ידי ניוז קורפ, תאגיד המדיה הענק של רופרט מרדוק.

במהלך הרבעון שחלף גדלו הכנסות החברה מגישה מותנית (מערכות המתבססות על ממירים דיגיטליים, ומאפשרות הצפנת השידורים וצפייה בהם רק על ידי מנויים מורשים) ב-12% בהשוואה לתקופה המקבילה. מערכות אלה מתבססות על כרטיסים חכמים, מהם נמכרו 6.7 מיליון במהלך הרבעון. כעת מותקנים בעולם 66.6 מיליון כרטיסים חכמים של החברה.

השיפור ברווח הנקי הושג בעיקר תודות לשיפור בשולי הרווח התפעולי ל-27.2% לעומת 24.7% ברבעון המקביל. גם החלשות הדולר השפיעה לטובה, בשיעור של 2%, ולכך נוספה גם הכנסה גדולה מריבית. הכנסות המימון היו 6 מיליון דולר ברבעון שחל, לעומת 2.9 מיליון דולר ברבעון המקביל, בשל עלייה בשיעור הריבית ועלייה בשיעור המזומנים בגינם מקבלת החברה ריבית.

במהלך הרבעון ייצרה החברה תזרים של 8.3 מיליון דולר מפעילות שוטפת ולחברה 507 מיליון דולר בקופתה. אן.די.אס נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 2.66 מיליארד דולר בעקבות עלייה של 28% בשנה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully