וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומי מתקדם לקראת הכניסה להפצת מוצרי פנסיה: חתם עם הפניקס על הסכם להפצת מוצרי פנסיה וגמל

שלומי שפר

31.10.2006 / 11:46

יונה פוגל: "אם לא יחולו עיכובים בלתי צפויים, ננהיג תחום הייעוץ הפנסיוני האובייקטיווי בתחילת 2007"



כחלק מהיערכותו לקראת הכניסה לתחום הייעוץ הפנסיוני, הודיע היום בנק כי חתם על הסכם הפצה עם קבוצת להפצת מוצרי הפנסיה והגמל של חברת הביטוח.



החתימה מקדמת את לאומי צעד משמעותי נוסף לקראת תחילת הפעילות בהפצת מוצרי פנסיה וגמל ללקוחות הבנק. זאת, לאחר שכבר חתם על הסכמים דומים להפצת מוצרי הפנסיה של מקפת החדשה ומוצרי הפנסיה והגמל של קבוצת הלמן-אלדובי ולאור סיכום עם חברת כלל על חתימת הסכם הפצה אשר יתבצע בזמן הקרוב. הפניקס פנסיה מנהלת קרן פנסיה מקיפה וקרן פנסיה כללית. הקרנות כוללות כ-30 אלף עמיתים והון צבור של כ-850 מיליון שקל.



ראש החטיבה הבנקאית בלאומי, יונה פוגל, ציין כי החתימה על הסכם להפצת מוצרי הפניקס פנסיה משמעותית מאוד עבור לאומי לקראת השלמת החתימה על הסכמי הפצה עם שאר השחקנים בשוק. פוגל ציין, כי לאומי צפוי להשלים את כל ההכנות לקראת הכניסה להפצת מוצרי פנסיה וגמל כבר בזמן הקרוב. פוגל הבהיר, כי אם לא יחולו עיכובים בלתי צפויים, צפוי לאומי להנהיג את תחום הייעוץ הפנסיוני כבר בתחילת השנה הבאה.



דובי רם, מנהל תחום חסכון ארוך טווח בהפניקס, ציין כי שיתוף הפעולה עם לאומי יעניק לקרן ערוץ שיווק משמעותי שיסייע להרחבת מעגל עמיתי הקרן ויאפשר הגעה לקהלי יעד מגוונים. "אנו נמצאים בפתחו של עידן חדש המהווה עבורנו הזדמנות לצמיחה. אין לי ספק כי הלקוח ייהנה מייעוץ פנסיוני וייעוץ השקעות מקצועי ואובייקטיווי, אשר ישרת אותו ויוביל אותו לאפיק הטוב ביותר עבורו", ציין רם.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully